Veldig nervøs og litt redd :(

Tusen takk igjen ❤❤ blir helt rørt over hvilken fantastisk gjeng dere er! Aldri opplevd maken! En blomst til vær av dere! :) jeg nyter magen som vokser, bevegelsene jeg kjenner og tenker positivt! Vi har en fighter og et mirakel i magen ❤ hun har klart seg mot alle odds! Både p-piller og cellegift! Så dette skal gå bra :) hun betyr så mye for oss allerede! Disse medisinene er noe min kjære skal gå på resten av livet. Så hun er sterkt ønsket ❤
Dette er virkelig en mirakel baby som er ment for dere <3
 
God klem til deg ❤️ Det går nok helt bra skal du se! :) Det er mening at hun skal være med dere :)
 
Har fått snakket med legen på sykehuset. Hun syns at siden jeg har vært på 3D UL som var positiv, hjertet slo, jeg kjente bevegelser osv. Så syns hun jeg fint kunne vente med å komme til ordinær UL 22 juli :) JM betrygget også veldig på tirsdagen. Så da har vi senket skuldrene og prøver å roe oss med at alt har nok gått veldig fint denne gangen :) vi skulle få en ekstra JM time etter ultralyden på sykehuset :)
 
Så bra at alt ser så bra ut! Det er jo virkelig en mirakelbaby, og det er nok meningen at akkurat dere skal få henne <3
 
Back
Topp