veldig nedfor LANGT IGJEN..

..*||Susanne89||*..

Elsker forumet
*poff*

*poff*

du har meg [;)] 
sjøl om eg har mitt å stri me så har me jo kverandre.
Ikje gå å bær på det! kom t meg du vennen. DET vett du!

Ingen kødde med forumvenner! Ta oss med til onkelen din, tenker han ikke er så tøff i trynet da! [;)]

Du har all rett til å være trett og sliten, uavhengig av hvor snill eller trøblete baby du har. Det har ingenting med saken å gjøre... Dersom du føler deg sliten er det fordi noe gjør at du blir sliten. Ikke alltid lett å sette fingeren på hva det kan være, men det er dine følelser og de er viktige! Ingen vet bedre enn deg hvordan du føler deg.
Syt til oss når som helst. Vi er her!

ORIGINAL: -marie-

godt man har bv  [:)] få det ut du!
eneste trøsten er vel at du har dattera di og sambo...
kan du ikke ta deg en prat med onkelen din og forklar situasjonen?
han forstår det hvis han vil... bedre å prøve i hvertfall!
stå på, dette klarer du! [:D]

uff det var leit å høre at du har det sånn... mener at man skal støtte de som har blitt ung mor.. det er ikke lett uansett kossen alder man er i og har overhode ikke noe med hvor snill babyen er! og spesielt som ung kan man lett bli usikker osv. synes det er dårlig gjort at du ikke møter mer godvilje fra familiens side.
håper alt ordner seg for deg for vet hvordan det er å ha vondt og å være deprimert... men om du har samboeren din burde du virkelig sette deg ned med han og prate ut og forklare så han forstår deg! ikke gjør som jeg har gjort siden jeg var liten, jeg holdt alt inne og er nå blitt plaga med panikk angst anfall som kommer i tide og utide... å trust me det er ikke morro å gå i dørken flere ganger om dagen pga undertrykte følelser og tanker... særlig ikke på kjøpesenteret...

jeg er ikke ung mor, men fasan jeg er ofte sliten. mange bekymringer hele tiden. har heller ikke lappen, og vet hvor vanskelig det er å få til kjøretimer etc.

nei håper du bare er inne i en vond periode og at det snart går over.

ORIGINAL: Habib Galbi

vet akkurat åssen du har det [:(] er veldig slitsomt til tider.. men aaaaaaalt skal gå bra skal du se..
jeg ville snakket med onkelen og forklart han situasjonen.. så får du se hva han evnt. sier først!
ønsker deg masse lykke til og håper du føler dg bedre til neste gang!
stor trøsteklem[:)]

takk, dere er så snille...
godt å få ut litt av og til ja..

Back
Topp