Veldig nær fatal kræsj i 100km/t på E6

Lizz29

Forelsket i forumet
I går var jeg veldig nær en stygg ulykke på E6. Bare små marginer og en stor porsjon flaks som gjør at jeg sitter her å skriver om dette i stedet for å ligge på sykehus eller verste tilfelle flyr rundt med hvite englevinger.

Lå i 110 km/t i venstre felt på 4 felts veien på vei hjem fra jobb. Kjører forbi et på-kjøringsfelt og ser at det kommer mange biler samt to trailere som skal inn på E6`en. Kjører jo i venstre felt og så krysser den ene bilen det høyre feltet direkte fra påkjøringsfeltet. Jeg hiver meg så nærme autovernet som jeg tør og står på bremsene. Han smeller inn i siden på meg og jeg styrer i mot så godt jeg kan. Ville ikke inn i autovernet da jeg var så redd for å få snurr på bilen. Bare tilfeldigheter at jeg ikke hadde noen bak meg og at jeg slapp og få snurr på bilen. Hadde det skjedd i den farta hadde det nok gått skikkelig dritt.

Jeg rakk å tenke...hva f.. skjer nå??? Fikk kommet meg inn til siden hvor dusten hadde stoppet 200 meter lengre nede. Var så kjelven at jeg nesten ikke klarte å holde telefonen min. Idioten sa ikke en gang unskyld. Ble såå redd assa og skal vel være glad for at det gik så bra som det gikk.

Huf det hørtes forferdelig ut[:o]

Godt det gikk som det gikk[:)]

ORIGINAL: ¤Mamma06og08¤

sign[:)] huff[X(]

ORIGINAL: ©Smartass For Life!

ORIGINAL: ¤Mamma06og08¤

sign[:)] huff[X(]

Håper du anmeldte det og ikke kun tar forsikringssaken, sånne duster skal ikke ha lappen[:'(] og ikke si unskyld engang [:o] 

Har opplevd slik flere ganger, men jeg har heldigvis ikke blitt truffet.
Folk er gale gjennom e6 i østfold[:'(]

Kan tenke meg du ble redd, godt det gikk bra med deg heldigvis!

Herregud det må ha vært skummelt!
Trafikkulykker er nok det jeg er mest redd for i hele værden. [&:]

Sender deg en klem, du hadde bra flaks ja.

ORIGINAL: Rebecca85

Håper du anmeldte det og ikke kun tar forsikringssaken, sånne duster skal ikke ha lappen[:'(] og ikke si unskyld engang [:o] 

Ja det var skikkelig skummelt. Var så glad at sønnen min ikke var med. Hadde jo sikkert blitt livredd. Sitter jo på den siden som ble truffet også. Såååå glad for at han ikke var med. Og såååå glad fo at alt gikk bra.

Skulle sikkert anmeldt han men vet ikke helt om politiet prioriterer slike saker. Tulling var han uansett og burde sikkert ikke kjøre bil det hele tatt.

ORIGINAL: Lizz29

I går var jeg veldig nær en stygg ulykke på E6. Bare små marginer og en stor porsjon flaks som gjør at jeg sitter her å skriver om dette i stedet for å ligge på sykehus eller verste tilfelle flyr rundt med hvite englevinger.

Lå i 110 km/t i venstre felt på 4 felts veien på vei hjem fra jobb. Kjører forbi et på-kjøringsfelt og ser at det kommer mange biler samt to trailere som skal inn på E6`en. Kjører jo i venstre felt og så krysser den ene bilen det høyre feltet direkte fra påkjøringsfeltet. Jeg hiver meg så nærme autovernet som jeg tør og står på bremsene. Han smeller inn i siden på meg og jeg styrer i mot så godt jeg kan. Ville ikke inn i autovernet da jeg var så redd for å få snurr på bilen. Bare tilfeldigheter at jeg ikke hadde noen bak meg og at jeg slapp og få snurr på bilen. Hadde det skjedd i den farta hadde det nok gått skikkelig dritt.

Jeg rakk å tenke...hva f.. skjer nå??? Fikk kommet meg inn til siden hvor dusten hadde stoppet 200 meter lengre nede. Var så kjelven at jeg nesten ikke klarte å holde telefonen min. Idioten sa ikke en gang unskyld. Ble såå redd assa og skal vel være glad for at det gik så bra som det gikk.

HUFF! Takk gud for at det gikk bra med deg!
Var borti noe lignende for et par måneder siden.. Inn kommer en tulling fra en innkjøringsfil og legger seg over 2 filer mot venstre uten å ha noen som helst aning om at jeg er der. Det eneste jeg kan gjøre er å tråkke på bremsen for å ikke kjøre inni ham, og legge meg til venstre (selv om det kommer en bil der), for å ikke bli påkjørt av bilen som ligger bak meg som holder stor fart! FY FA*N da var jeg forbanna. Vi endte i midtrabatten, bilen fikk så store skader at den måtte vrakes, og han som kunne til hele dritten bare stakk av.. Forøvrig en som øvelseskjørte.. De stoppa 100 meter lengre fram, gikk ut og tok av L-skiltet på bilen, bytta sjåfør og kjørte videre.. [:@] Vi var litt for shaky til å få med oss skiltnr på bilen før han stakk..

ORIGINAL: Burger

herregud, du var virkelig heldig.. det kunne ha gått så mye verre[:(]

Uff, så godt at det gikk så bra som det gjorde!!! Scary!!

Vi har jo E18 rett ved her med 100-grense.. Og på toppen av en liten bakke så kommer det søren meg en bil imot - han ligger i FEIL kjørebane!! Er tofeltsvei (to og to med midtrabbat) Heldigvis legger han seg over i motsatt kjørebane og det kommer ikke noen i feltet ved siden av.. Måtte jo stoppe og der satt en gammel mann, han hadde kjørt feil i rundkjøringa og kjørt ut på feil kjøreretning..

Trenger jeg si at han mista lappen?

Ja det var ikke noe særlig assa. Virker som det er veldig mange tullinger som farer rundt på veiene våre. Mange nestenulykker.

Back
Topp