Veldig mildt anfall av vannkopper?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Om torsdagen trodde vi at lillemann hadde fått vannkopper, men mye av prikkene forsvant da han badet, så vi ble usikkre. I går våknet han opp med ca 20 prikker og to av de hadde blitt blemmer. Da var det jo vannkopper. Jeg har kjøpt inn hvitvask å gjort alt klart til ett utbrudd. Ventet i går på at det skulle bare komme masse fler, Men nei. Han klør ikke er i knallform og i dag våknet han med enda mindre prikker. Hvor lenge pleier dette å vare da? Virker som han er ferdig allerede. Og dette er andre gang han har vannkopper. Om han får ett like mildt anfall igjen blir han vel aldri immun da? Han var 3 månder sist gang og hadde da 20 prikker...

Ikke soleksem da?

å jeg som trodde at emil hadde et veldig mildt anfall.. han fikk sikkert 3 prikker i ansiktet og 3-4 prikker på ryggen.. men da må det ha vært noe annet det kanskje

Det er vannkopper, ser det er vannkopper på de få som har blitt blemmer:) Men er ikke plaget da. Vet man kan få det enda mildere også, så mulig det var vannkopper da. Men nå kan han jo risikere å få det den tredje gangen...

Eldstemann her hadde to prikker fra fredag ettermiddag til søndag formiddag.. Da hadde han 7-8 prikker, og i løpet av søndag ettermiddag/natt til mandag poppa det opp mange flere..

Minstemann fikk ett par rett før sovetid i bhg, når han våknet hadde han 4-5.. Dagen etter var han FULL..

Har skjønt at ikke alle trenger å få like mye prikker. Mamma sier at jeg kun hadde 2-3 prikker da jeg hadde vannkopper. Jeg har ikke fått det igjen etter det, så regner med jeg har blitt immun selv om jeg fikk et så mildt utbrudd... Om det er noe fasit på hva som skal til for å bli imun mot det aner jeg ikke.

Nå er det andre gang han har dette og like mildt denne gangen. Men håper han er ferdig før tirsdag for da kommer fotografen i barnehagen. Han hadde enda mindre prikker i kveld. Takk for svar. Håper han blir immun denne gangen:)

Back
Topp