veldig lettet nå =)

Tigermor med nr5 i magen :-)

Betatt av forumet
Julibarna2014
Jeg er lærling og har gruet meg leeeenge for å fortelle sjefen min at jeg er gravid og skal ut i permisjon enda en gang. Begynte som lærling høsten 2006, men permisjonen med barn nr 2 ble extra lang siden vi var mye innlagt på sykehus og han trengte mye pleie. Derfor mangler jeg enda 7mnd med praksis før jeg kan ta fagbrevet [&:]
Som sagt så har jeg gruet meg leeenge for å fortelle de store nyhetene, men sjefen min tok det kjempefint og var såå hjelpsom og forståelsesfull med tanke på tilrettelegging osv [:D] føler meg 10kg lettere nå som jeg føler at ting kommer til å ordne seg til det beste for meg [:D]

JA [:D] er kjempeglad nå! Denne graviditeten var jo absolutt ikke planlagt, og derfor har jeg skammet meg litt siden det har vært så mye "tull" i forhold til lærlingetiden min tidligere.
Sykdommen til sønnen min har jo krevd en del tilrettelegging og mange sykedager, og så kommer jeg og "krever" enda mer tilrettelegging pga denne graviditeten [8D]
Var helt svett etter møtet med sjefen for jeg hadde gruet meg sånn på forhånd [&:]
Men i kveld skal jeg bare kose meg og nyte tilværelsen [:D]

skjønner godt at du er lettet ja
Så fint at sjefen viste forståelse da[:)]

Det er deilig når man kjenner at 10 kilo er lettet fra skuldrene på grunn av bekymringer som egentlig var unødvendige[:D]
Nå er det bare å koooose seg resten av svangerskapet [;)]

Så bra det ordna seg da[;)]

Mange som pleier å grue seg til å fortelle om graviditet på jobben, inkl. meg[:-], men som regel går det godt[:D]

ORIGINAL: Helenpia

Det er deilig når man kjenner at 10 kilo er lettet fra skuldrene på grunn av bekymringer som egentlig var unødvendige[:D]
Nå er det bare å koooose seg resten av svangerskapet [;)]

Back
Topp