veldig lavt blodtrykk

Annicken

Forumet er livet
jeg hadde 90 over 60 da jeg var hos legen... tok det i forbindelse med at jeg svimler sånn... - jeg skulle ha noen tabletter for at jeg skulle bli kvitt slimmet i luft rørene ;P  - har luftveisinfeksjon, mot bihulebetennelse...

men 90 over 60??? legen visste ikke hvorfor jeg hadde dette, og mente at visst det vedvarer må jeg komme igjen...
 - syns det var litt rart de ikke sjekka mer, vært ganske ille svimmel siden lørdagen...

noen som har noen annelse, hatt dette mye selv ?

veldig glad for svar =)

jah det jeg og syns... hmmmm men men....

burde kanskje ringe dem igjen men e staser jo på det går over...

vet du hvorfor du har så lavt ???   er ikke noe kjekt syns jeg og være svimmel hele tiden...

jeg tar ingen smertestillende nå, og lenge siden sist, tar det sjeldent.. målter blod trykket pga de pillene jeg fikk ikke kunne gies visst det var høyt, og det var det jo IKKE.
  men salt, er ikke det vanndrivende ?? =)

. men hvor tidlig kjente du svimlingen og lavt blodtrykk i forhold til graviditeten da ?

aha =)=)

i forhold til det med gravid igjen så tenkte jeg på shopoholic =)

Det er liksom ikke "sykelig" lavt tror jeg.... jeg hadde så lavt blodtrykk gjennom hele svangerskapet og ble ikke akuratt passet på noe ekstra. Fikk tips om å spise salt og drikke mye. Det var det...

Det er normalt blodtrykk for meg det[:)] hadde det i hele sv og ellers når jeg ikke er gravid..er ofte svimmel og kan ha vondt i hodet i perioder..men det er ikke farlig..

Salt er vel ikke vanndrivende, saltet binder vel vannet i kroppen.. I hvert fall den beskjeden jeg fikk da jeg gikk med sf, spise lite salt pga at det binder vannet og kan lage store ødemer..
Men vann er vanndrivende. Drikker du masse vann, så hjelper det kroppen å bli kvitt en god del avfallsstoffer.

Back
Topp