Veldig kresen for tida :P

Konnichiwa

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
I den siste uka har jeg vært skikkelig kresen på mat. Er nesten ikke noe jeg har lyst på. Ting jeg ellers liker, som grovt brød, synes jeg nå er æsj, og hvis jeg prøver å spise litt av det klarer jeg ikke spise opp... Veldig få påleggtyper jeg vil spise. Går stort sett i en spesiell type leverpostei (vil ikke ha noen andre typer!)
I går ble det potetgull med salsadipp i stedet for middagsmat.. Og jeg som burde være sunn :P Huff av meg..
Jeg pleier absolutt ikke å være sånn til vanlig! :D

Flere som har det på samme måte? :)

Har lyst på alt, men ikke allikavel når jeg får det foran meg.. Brekker meg av ting jeg hadde kjempe lyst på for 5 min siden:|

❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)

Ikkje hatt d sånn enda, men sist svangerskap klarte eg kun ete brød hvis d var ristet, og kun med syltetøy og smør på :P

babyjente 27 Juli ♡

Har mest lyst på ting jeg ikke kan spise... Som muggoster :( Ellers har jeg mye dårligere matlyst, men tror det kan være fordi jeg har så mye fokus på hva mat jeg absolutt ikke kan spise, hva mat jeg bør spise mer av osv.. Det blir rett og slett mye stress rundt mat.. :)

Jeg spiser KUN knekkebrød med leverpostei og rødbetsalat for tiden ;) Har ikke lyst på noe annet pålegg!! Kroppen som skriker etter jern kanskje? Hehe =)
Men jeg kan ha slike diller i påleggsveien utenom graviditet også da :P

Potetgull med salsadipp hadde eg dilla på hele sist svangerskap. når jeg lagde meg det i går forsto jeg hvorfor! Nam! Det er jo til og med bedre enn godteri ;) Lager salsaen selv da, så blir den litt sunnere ;)

Neon dager har jeg ikke lyst på noe som helst og andre dager en bestemt ting, eller bare ALT! :p

Back
Topp