Veldig i tvil

Lille Snodig

Glad i forumet
ang Oslo treffet til lørdagen. Jeg må evt ha med både Røverjenta og Høvdingen. Er redd jeg tar meg vatn over hugge

jeg må også ha med begge. så jeg tror jeg står over gitt

Blir begge på meg alene her også, så jeg har alliert meg med søsteren min som nok blir med[;)]

Bøygen for meg er ikke tiden i parken, men veien til og fra - vesla og jeg er ikke så trent i å gå i trafikken alene med vogn i tillegg... Har nok vært litt lat på det området ja.[&o]

Slik værmeldingen er nå så ser det labert ut gitt. Meldt regn på lørdag. Men vi får krysse fingrene for at solen titter frem. Hva er du mest redd for? Turen inn, eller å være i parken. Der vil du jo få hjelp av alle oss:)

Vi er jo to og tar med begge, men det viktigste er vel at du kommer deg til og fra bilen uten at det blir krøll med to små. Det kan sikkert noen hjelpe med. I parken vil jo sikkert disse store leke sammen. [:)] Hadde vært så koselig om du kom.

Jeg kommer bare med Theo, så jeg leker gjerne med Yrja hvis Theo er Harmonien på lørdag!
Er mer bekymret for været jeg..[8|]

Ja Yrja klarer seg jo litt selv og om jeg spørr pent[;)] håper jeg på litt hjelp fra dere om jeg skulle trenge det. Skal tenke nøye[8D]

Om du kjører og parkerer ved Frognerparken, så tror jeg det går helt fint, er nok alltids et par ekstra armer som kan holde høvdingen et øyeblikk eller et par øyne som kan se etter Yrja i lek når du må amme/stelle osv.

Jeg tar med både sjal og mei tai, så jeg har mulighet til å bære en av dem om nødvendig for å ha armene fri til den andre[;)] og om søsteren også blir med, så er det en til som kan hjelpe både meg og deg[:D]

Back
Topp