mammatildennis2014
Betatt av forumet
Jeg har gjennom i hele graviditeten IKKE hatt noen problemer med hevelser i kroppen, men plutselig i dag fikk jeg kjempe vondt i beina og kjempe masse hevelser. Etter jeg var på kontroll på torsdag som var og hadde høyt blodtrykk ble jeg ganske redd. Var veldig svimmel, kvalm og ubehagelig i kroppen før på dagen og når hodepinen kom også tenkte jeg alle negative tanker på svangerskapsforgiftning.
Dro derfor på legevakta i kveld og legen tenkte samme tanken som meg, men fant ingen verdens ting i urin, ikke CRP, og blodtrykket var fortsatt litt høyt, men det var langt i fra så høyt som på torsdag. Har vært veldig trøtt og slapp siste dagene også. Ble sendt hjem, men fikk streng beskjed om at ble jeg dårligere så måtte jeg komme tilbake med en gang eller ringe føden.
Det virket som legen ble litt fortvilet over å ikke finne ut hva som feila meg, og lei seg for at han ikke kunne si hva som var galt med meg.
Noen som har opplevd noe lignende eller har noen tanker om der?
Dro derfor på legevakta i kveld og legen tenkte samme tanken som meg, men fant ingen verdens ting i urin, ikke CRP, og blodtrykket var fortsatt litt høyt, men det var langt i fra så høyt som på torsdag. Har vært veldig trøtt og slapp siste dagene også. Ble sendt hjem, men fikk streng beskjed om at ble jeg dårligere så måtte jeg komme tilbake med en gang eller ringe føden.
Det virket som legen ble litt fortvilet over å ikke finne ut hva som feila meg, og lei seg for at han ikke kunne si hva som var galt med meg.
Noen som har opplevd noe lignende eller har noen tanker om der?