Veldig forkjølet...

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Noen som kan trygge meg her? Jeg er virkelig veldig forkjølet, har ikke vært så dårlig på mange år. Helt tett i nesen, bihuler og hodet føles som om det skal sprenges. I tillegg hoster jeg og nyser mye... I og med at jeg nå har en ivf-spire er jeg ekstra bekymret merker jeg. Er 4+0 i dag, og i og med at man er i en sårbar del av utviklingen er jeg veldig nervøs for om dette er negativt... Må påpeke at jeg ikke har feber, selv om det føles sånn :p

Hvorfor akkurat nå liksom?? hehe.. :p
 
Er helt normalt og bli tett i nesen og føle seg dårlig i begynnelsen. Fosteret blir ikke skadet om du er syk. (Mm det er rødehunder osv) ta det helt med ro og om du føler deg veldig dårlig tar du kontakt med legen. Kroppen din trenger bare ekstra hvile og ro:)
 
Ble syk ved 4+0 og er fortsatt ikke helt frisk. Så et bankende hjerte i dag. Og jeg har hostet mye :p
 
Takk for oppløftende ord. Jeg er særdels lite flink til å være syk, og det hjelper ikke når man nettopp har sett en lys strek på en gaviditetstest :p:p
 
Var tett i nesa og småfirkjølet hele forrige svangerskap. Det letna rett etter fødsel:p
 
Er ikke forkjølet, men har fått spysyken (hele familien). Liker heller ikke det mtp bebis. Har feber og det hele. Fikk iallfall supersterk strek på graviditetstesten i morges så håper og tror vi er på rett vei. God bedring til deg, håper det snart er over. Heldigvis er de polstret godt inni der :)
 
Var tett i nesa og småfirkjølet hele forrige svangerskap. Det letna rett etter fødsel:p
Hahaha.... det var ikke så oppløftende ord:dead::D Satser på at det ikke er alt som varer i 9 mnd:p
 
Er ikke forkjølet, men har fått spysyken (hele familien). Liker heller ikke det mtp bebis. Har feber og det hele. Fikk iallfall supersterk strek på graviditetstesten i morges så håper og tror vi er på rett vei. God bedring til deg, håper det snart er over. Heldigvis er de polstret godt inni der :)
Uff, spysyken er noe av det verste:depressed: Stakkars dere!! Håper det går fort over, og masse god bedring :Heartred
Ja de er nok god vernet inni der :Heartbigred
 
Noen som kan trygge meg her? Jeg er virkelig veldig forkjølet, har ikke vært så dårlig på mange år. Helt tett i nesen, bihuler og hodet føles som om det skal sprenges. I tillegg hoster jeg og nyser mye... I og med at jeg nå har en ivf-spire er jeg ekstra bekymret merker jeg. Er 4+0 i dag, og i og med at man er i en sårbar del av utviklingen er jeg veldig nervøs for om dette er negativt... Må påpeke at jeg ikke har feber, selv om det føles sånn :p

Hvorfor akkurat nå liksom?? hehe.. :p

Jeg hadde lungebetennelse og gikk på pencilin da jeg testet positivt. Var sengeliggende flere dager og hadde 40 i feber. Jeg er sykmeldt ut denne uken for jeg ble helt tappet for energi og har fortsatt litt dårlig syreopptak. Legen beroliget meg med at det ikke var farlig for fostret.

Så en forkjølelse går nok bra :p
 
Back
Topp