veldig førnøyd!

Fru Frøland

Forelsket i forumet
med littlas soverutiner! Er ikke all verden å skryte av på dagtid, men hun legges kl. 19.00 og sover til 06.00 da ammer jeg å hun sover videre til 08.00-09.00 så kan hun ligge å snakke og kose seg i senga til kl. 10.00-11.00 :-D:-D flere som har kjempeflinke babyer? :-)

Han sover ikke på langt nært like lenge, men vi er allikevel veldig fornøyde:)

Han legger seg rundt kl. 21 og har stortsett en soveøkt på 5,5 time, men den varierer når den kommer... Stortsett så ammer jeg igjen rundt kl. 23-24, også sover han i 4-5,5 time også er det hver 2.-3. time igjen etter det... Men jeg er så glad for at han sover igjen med en gang etter han har spist :) Også våkner han rundt kl. 11 :)

Min har sovi 6 timer i strekk 2 netter denne uka :D Og det er ny rekord i antall timer i strekk !! :) Ho har aldri sovi mer enn MAKS 4 timer av gangen. Kanskje ikke så stort for alle som har babyer som sover lenge, men for meg var det her stooort :D Håper bare "trenden" fortsetter.

Her også legges det klokka 19. Sover til alt fra ett til fem. Jo nærmere 5 jo bedre, for etter flaska da så sover han ikke så mange timene før det er morgen. Men morgen rundt 7 er bra syns jeg.

Legger seg senest klokken syv, så framt han ikke er blitt alt for overtrøtt, da kan det ta litt lenger tid. Så varierer det når han skal ha neste måltid, enten klokken ti, elleve eller tolv. Så spist han gjerne i totiden, også fire-femtiden..Etter det måltidet vil han stå opp!! :(

SLITEN og trøtt..Får ikke mye søvn for tiden, nei.. På dagtid har han en økt på max en time, en økt på kanskje en og en halv, og en økt på to og en halv time. Som oftest. Varierer jo litt, da.

Heldige deg!!

Her har vi hatt et par kvelder da han har sovnet i ti-elleve-tiden, men ellers sovner han kl 12 eller senere HVER kveld. Savner sånn å ha litt tid alene om kvelden...

Mamacita79 skrev:
Heldige deg!!

Her har vi hatt et par kvelder da han har sovnet i ti-elleve-tiden, men ellers sovner han kl 12 eller senere HVER kveld. Savner sånn å ha litt tid alene om kvelden...

Jeg har det på samme måten! Prøver å legge henne i 8-9 tiden på kvelden, men det er hun ikke med på. Hun sover i 12 timer med to ammepauser og det er flott, men jeg kunne godt tenkt meg at hun la seg litt tidligere... Noen tips?

jøss, det var lang soving for ammebaby:) Hørtes deilig ut.
Er kjempefornøyd med soverutinene her og, selv om han ikke sover så lenge. Men legger seg veldig blid og fornøyd i 21-2130 tida, sovner ganske greit selv.
De siste par nettene har ha sovet til kl 04 (sov til ca 03 tidligere), da ammer jeg også sovner han igjen til kl 07 ca, da ammer jeg og skifter bleie, og han er ganske våken, så tar han opp i senga vår og prater og koser oss litt før han sovner til ca kl 0930-10, og da står vi opp :)

Flinke jenta :)

Her har han sovet veldig godt den siste uka, de fleste netter har han sovet fra kl 19 - 04, i natt sov han fra kl 20 - 00.30, så fra 01 - 07 :) så er veldig fornøyd med soverutinene :)

Ja håper bare det fotsetter slik :-) skulle hun plutselig begynne og våkne flere ganger om natta så blir det grøt til kvelds! :-p er så deilig og kunne ta seg ett glass rødvin om kvelden uten og måtte tenke på amming :-)

Back
Topp