veldig dårlig

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Bare lurer litt på hvor mange av dere som er / har vært så dårlig at dere har vært/er sykemeldt?

Har vært det en uke allerede pga jeg ikke får sove om natten, og er helt kjørt på dagen..[&o] Håper det går over i 2 trimester!

jeg har vært sykemeldt i to uker, men hadde ferie i 2 uker før det, og var like dårlig da... og nå har jeg 3 uker til med ferie og regner med at de ukene også går med til kvalmen [8|]

er kvalme og spying som er mitt problem, ikke så mye tretthet. men på den annen side så blir jeg fryktelig kvalm dersom jeg gjør noe anstrengende, som for eksempel å dra i butikken [8D]

jeg er aktiv sykemeldt nå og i dag er jeg hjemme.. kvalm og uggen..
Har aktiv sykemelding i 2 uker så vi får se.. er noen dager på topp andre dager på bunn..
er også veldig trøtt..

Det er mange forskjellige situasjoner her og noen er sykemeldt og andre ikke.. jeg som alle andre håper formen blir bedre og bedre [:)]

Jeg var sykemeldt i 4 uker og 20% til ferien (det var 4 jobbdager) - dette var mellom u 5 og 10
Det var pga hormonene kicket i gang en prolaps og nerverotsbetennelse hos meg:S
Er heldigvis oppe og går nå da.

God bedring til dere som forsatt sliter veldig med gravidplager!!

Jag har varit sykmeldt i 2 uker...
Skulle kanske behöva mer..Nu går det mer på trötthet än kvalme..

Skulle kunna sooova jämt!

Ingen sykemelding her i gården, så langt!![;)]

hehe, har snart vært sykemeldt i 4 uker. jobber som kokk, så var ikke så veldig gøy å være på jobb når man ikke tålte lukta av mat engang[:'(].

men slapp av, min mor fortalte at jeg var veldig heldig som ikke var dårligere enn som så, for hun var nemlig innlagt på sykehus pga kvalme og oppkast da hun gikk med lillesøsteren min....[8D]

så, det kan bestandig være værre....utrolig nok[;)]

Jeg hadde ferie i tre uker da kvalmen startet ( litt av en ferie), deretter har jeg vært sykemeldt i tre uker. Holder på med min fjerde uke. Det er kvalmen som plager meg, men jeg kjenner også at jeg er mye mer sliten enn vanlig. Sliter også med nattesøvnen. Jeg må nok regne me å jolde meg hjeme fra jobb et par uker til....

Litt godt å høre at andre også har det tøft i perioder.. følt meg litt "lat" liksom, selv om jeg vet jeg ikke kunne klart noe mer...

Men i morgen skal jeg prøve å karre meg på jobb å se hvordan det går så ønsk meg lykke til[:)]

Håper jeg slipper sykmelding denne gangen..håper formen er like bra resten av svangerskapet også.. vi har virkelig ikke noen å ta av på jobben dersom jeg skulle bli sykemeldt i lengre perioder.. men er totalt avhengig av mannen min.. han har vært helt super og tatt kontroll hjemme og tar seg fullstendig av snuppa, slik at jeg får sove..har litt dårlig samvittighet ovenfor snuppa, men det er bare for en periode..

Back
Topp