Veldig dårlig gave?

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Vi har 34 stykker å gi julegave til, så for å gjøre det litt billigere har jeg tenkt å dekorere skoesker, og fylle de med koseting.. Skrive oppå at det er en kriseboks til kalde julekvelder.. Vi har tenkt å gi det til 12 stykker.. Hadde dere følt at det var en kjip gave? Foreløpig skal den fylles med 2 poser kakao, 2 poser kaffe latte, 2 poser te, Bokmerke av Matilda, duftelys, kremprøver, en neve twist sjokolader! Kom gjerne med tips om hva mer jeg kan putte oppi[:D]

Nei er kjempe koselig med hjemmelagede gaver da. Men personer reagere jo forskjellig. Men jeg hadde blitt glad for det, utenom kaffe og te for det drikker jeg ikke[:D]

je hadde blitt kjempeglad je..
ville heller hatt det enn mye av det andre tullet je pleier å få i julegaver....

Hihi, syns det var en morsom vri jeg[:D] Jeg har også, til folk jeg føler jeg må gi en liten ting til, pakket inn hver eneste twistbit og gitt den i en litt morsom "bøtte". Det er en blomsterbøttelignendeting fra Ikea med dekopase (klarer ikke skrive det riktig) på av servietter[:)]

For en super god ide!!! Den stjeler jeg om det er greit.
Det første som slo meg, som du kan fylle med var såpe, krem og olje(til damer da, men det kommer jo ann på budsjettet).

Kjempe koselig[:)] Jeg gjorde noe lignende en gang. Bare at det var et fleecepledd, var tilbud til 25kr eller noe sånt på jysk, hender de har sånne supertilbud på kid også. En pakke kakao, en stor kopp, og en liten lampe med telys i[:)]

ORIGINAL: ~Fruen~

Flakslodd

nei, tenk om de vinneren mill..flax lodd er kun til nærmeste familie....[;)]

gaver blir i mitt syn gitt for å la en annen person vite at man tenker på en.. hadde blitt gla for en slik gave jeg (uten kaffe[8D] for det drikker jeg ikke).

ORIGINAL: *Tøfflus*

For en super god ide!!! Den stjeler jeg om det er greit.
Det første som slo meg, som du kan fylle med var såpe, krem og olje(til damer da, men det kommer jo ann på budsjettet).

Stjel i vei! Jeg har selv stjelt den jeg.. Skal finne fram linken til hun som står for ideen, så skal du få se! Ja, budsjettet er jo litt dårlig.. Derfor har jeg sanka prøver på apoteket, på forskjellige småkremer.. Synes det var lurt nok jeg[:D]

Her er boksen!

får itte sett på linken...

Kjempe smart ide! [:D] 
Når man har så mange å gi gave til, så sier det seg jo selv at man ikke kan kjøpe all verden. Dessuten mye koseligere å få en slik personlig gave som det ligger en god tanke bak. [:)] Og de fleste har jo alt dem trenger fra før av, eller kjøper kostbare ting selv!
Lykke til med å lage dem! [;)]

D syns jeg hørtes ut som en kjempefin gave..[:)][:)] Trur faktisk jeg kan komme til å stjele ideen din..[;)]

ORIGINAL: Geb

ville heller hatt det enn mye av det andre tullet je pleier å få i julegaver....

Sign

Og flaxlodd er BRA! Digger det, men skummelt å gi bort tilfelle noen vinner en mill Hihihih[:D]

Takk for super ide`.

Legger du ut den linken igjen.

Hjemmestrikka ullsokker hiver jeg i, men da må jeg hive meg i strikkinga nå.....

Kom på en ting til, kjøp knøtt små lerret på europris el.l og trykk hånd og fot avtrykk av gullet og legg ved. Passer best til de aller nærmeste da..[;)]

Jeg digger sånne gaver! Det ligger jo litt jobb og omtanke bak en sånn gave!

Pleier å lage marsipan jeg-det er kjempefort gjort, også hiver jeg i konditorfarge og ruller kuler (eller lager jordbær og gulrøtter osv hvis jeg har tid) og putter i et cellofankremmerhus og lager etiketter som jeg trer hamptråd igjennom og knytter igjen posen med. Raskt, koselig å gi og GODT![:D]
Karameller er jo også enkelt å lage, men det blir fort litt mer klinete...

ORIGINAL: Nubbe

Takk for super ide`.

Legger du ut den linken igjen.

Hjemmestrikka ullsokker hiver jeg i, men da må jeg hive meg i strikkinga nå.....

Linken ligger i et innlegg lenger ned på første siden.. Men du må være medlem for å få se! Jeg skal lage min første boks på tirsdagen, da kan jeg legge ut bilder[:D]

ORIGINAL: lottepus

Jeg digger sånne gaver! Det ligger jo litt jobb og omtanke bak en sånn gave!

Pleier å lage marsipan jeg-det er kjempefort gjort, også hiver jeg i konditorfarge og ruller kuler (eller lager jordbær og gulrøtter osv hvis jeg har tid) og putter i et cellofankremmerhus og lager etiketter som jeg trer hamptråd igjennom og knytter igjen posen med. Raskt, koselig å gi og GODT!
Karameller er jo også enkelt å lage, men det blir fort litt mer klinete...

Det var veldig smart! Da kan jeg jo lage det istedefor å kaste oppi twist.. Er jo litt gøy å lage også[:D]

kjempe ide jo[:D]

Jeg skal lage min første boks på tirsdagen, da kan jeg legge ut bilder

Gleder meg til å se!!!

ORIGINAL: Geb

Jepp[:)]

Til de voksne så kunne dere kanskje puttet opp i sånne små 1 sup flakser med congac eller vin.[:D]

Ei lita flakse med gløgg og en pose med gløgg mix kanskje.

Back
Topp