Veldig brystspreng

AstroNautet

Elsker forumet
Assistert-jentene
MayDay2021
Jeg har fra i ettermiddag begynt å få veldig brystspreng. De har vært ømme i 1.5 uke nå, men nå ikveld har det nådd nye nivåer altså, gjør konstant vondt, som det brenner inni der til tider. Er 5+5 idag. Noen som har vært borti liknende, vet hvor lenge dette typisk varer og har noen tips til å dempe det/greie seg med det? :)

Opplever at brystspreng kommer og går, nå har det endelig en "pause" her, og er bare ømme :) Har fått strekkmerker da :hilarious:
Men det som jeg synes hjelper er stram BH, omså en sportsbh for å holde de skikkelig på plass, sover også med bh på, og holder rundt en pute som ekstra støtte :)
En varm dusj kan også hjelpe :joyful:

Ga seg heldigvis litt denne uken (6+2 i dag) men merker at de er blitt betydelig tyngre og større. Hadde enorme pupper før, så slipper heldigvis unna strekkmerker! :p God bh, som er myk og uten spiler funker for meg. Jeg klarer ikke sove med, men trenger at de får hvile uten noe på om kvelden. :wideyed: Pass på å ikke bli for kald, og smør med en god fuktighetskrem. Det hjalp for meg sist hvertfall.

Ga seg heldigvis litt denne uken (6+2 i dag) men merker at de er blitt betydelig tyngre og større. Hadde enorme pupper før, så slipper heldigvis unna strekkmerker! :p God bh, som er myk og uten spiler funker for meg. Jeg klarer ikke sove med, men trenger at de får hvile uten noe på om kvelden. :wideyed: Pass på å ikke bli for kald, og smør med en god fuktighetskrem. Det hjalp for meg sist hvertfall.
Alt det Tessy sier var det jeg skulle si :hilarious:

Back
Topp