veldig bekymret...

LillTrille

Glad i forumet
I dag fikk jeg telefon av fastlegen og ble bedt om å komme opp med en gang.. det viste seg at jeg hadde veldig forhøyede pankerasamalyse- verrdier.. 
Ikke visste jeg helt hva dette innebar. men tok en ny blodprøve og legen sa at hvis den ble enda høyere så måtte jeg legges inn på sykehus...  Søkte selvsagt på dette på google og der kom det opp en hel haug om gallestein , bukspyttkjertel kreft ect....
Er det noen andre her inne som har vært borte i det? Har ingen symptomer på noe som helst da men.... blir jo veldig engsetlig.. Og for ikke minst den lille i magen..

Det er sikkert ikke noe å bekymre seg for. Men jeg mener å ha lest at man er særlig utsatt for gallestein når man er gravid. Men du får være glad det er oppdaget, slik at man kan bli fulgt opp og få evt behandling tidlig, dersom det skulle vise seg å være noe. Lykke til, og forsøk å slapp av! Det er best for deg og den lille i magen :)

Jeg vet ingenting om dette, men det er ikke noe godt å være bekymret,
så sender deg en klem!

*Klem*

Tusen takk , det roet sjelen min litt;;) Får slappe av og og beholde roen... Så får man heller se hva som skjer;)

Back
Topp