Veldig bekymret.... Flere som blør? :/

Marianne+2små

Andre møte med forumet
Hei alle sammen! Testet positivt forrige søndag ca 3 dager før forventet mens. På 13 DPO tok jeg hcg prøve hos legen min og svaret var 44... Legen mente dette kanskje var litt lavt men ikke unormalt lavt så tidlig i svangerskapet. Tok ny prøve på torsdag får svar på den til mandagen. Jeg er altså 3 dager etter IKM idag. Etter sex på morningen idag begynte jeg å blø. Blør bare brunt tynt blod ikke friskt. Det har blødd i ca 4 timer men bare sånn at det er brunlig utflod på papiret og noen dråper i trusa. Altså lite men litt hver gang jeg tørker meg. I tillegg har jeg veldig menssmerter... Akkurat som mensen er på vei liksom... Andre som har opplevd dette? Kan dette komme bare pga sexen eller er det vanligst med frisk blod da? Andre som har målt hcg rundt DPO 12-13?? Har 2 barn fra før på 3 og 5 år og hadde ingen blødninger i de svangerskapene. Kan nevne at dette er første gang jeg har blitt gravid på pergo. Dobbel kur og det var min første kur... Flere som har blitt gravid på pergo her?? Håper jeg kan følge dere videre frem til Mars 2013 :-) Takk for alle som tar seg tid til å svare :-)
 
Da jeg hadde min SA blødde jeg som en vanlig menstruasjon, hadde ingen smerter men en del friskt blod. Vanskelig å si med brun utflod, men høres logisk ut at det kan ha med sexen å gjøre da. Skjønner godt denne ventetiden er kjip, håper de finner ut av det fort. Jeg fikk forøvrig svar med en gang på legekontoret med en urinprøve så slapp å vente på den siste hcg prøven.
 
Jeg blødde litt i uke 7-8 i mitt forrige svangerskap. Hadde mens murringer som kom og gikk, dette varte i to dager før det gikk over. I dag har vi en velskapt gutt :) Jeg ville heller bekymret meg om det var store mengder frisk blod, men jeg forstår at du blir redd. Krysser fingrene for at det går rette veien! :)
 
I går blødde jeg mye.. mye friskt blod, så ja, vi er fler.. men ser du "bare" har hatt bittelitt brun utflod.
Hos meg startet det med det i noen dager, og mindre blødninger. I går fylte jeg nesten ett bind...

Så skal til legen på tirsdag, så får vi se..
Jeg blødde rundt disse tider med forrige barn også, men er 90% sikker på at det ikke var like mye :(

MEN på den positive siden, så har jeg ikke hatt mye vondt, bare litt mensmurringer, så vi må vel bare vente og se :(

Trøndertøsa: I hvilken uke mistet du?
 
Jeg blør ikke mer idag....begynte som sagt etter sex igår.. Alt blod var brunlig og ble lysere og mindre for hver gang jeg tørket meg på do... Var tilsammen kanskje nok til å dekke et lite truseinnlegg. Har ingen smerter heller idag. Men er såklart litt nervøs allikevel :/
 
Back
Topp