Veldig aktivt barn i magen. Flere?

Rafi

Glad i forumet
Junior er utrolig aktiv om dagene. Plutselig fra å være ganske rolig, til å være aktiv hele dagen. På kveldene er han skikkelig i aktivitet også, og kjenner han hvis jeg våkner på natta. Andre som har det sånn?? Lurer på om han har snudd seg nå, at det kan være derfor. Skal på svangerskapskontroll på onsdag, så da kan vel legen kjenne litt om hvordan han ligger?

Han er er veldig aktiv når jeg skal legge meg eller om jeg ligger på sofaen på kvelden. Presser seg opp i ribbeina og jeg lurer på om hodet er nedover mot bekkenet siden det kjennes ut som det gnisser der. Hehe ;-) skal til jordmor i morgen, så da får vi se hvordan han ligger. :-)

Her har vi gått fra små søte spark til store hopp og kraftige dult! Synes det er skikkelig kult når man kan se magen bevege seg:)

Samme her. Mye deilig bevegelse hele dagen. :) Kjennes ut som at pjokken tar spenntak i ribbena og presser hodet sitt nedover samtidig som han slår ut med armene og kiler meg i sidene i et fabelaktig svalestup. :D

Samme her. Mye deilig bevegelse hele dagen. :) Kjennes ut som at pjokken tar spenntak i ribbena og presser hodet sitt nedover samtidig som han slår ut med armene og kiler meg i sidene i et fabelaktig svalestup. :D
Haha, akkurat sånn føler jeg det også! :)

Masse bevegelser. Fra små søte spark, og magedansing til kraftige dytt som gjør virkelig vondt.
Men morro er det, og om ikke så lenge blir bevegelsene roligere, og den " skeive" magen kommer, samt gnisingen/trykking i bekkenet.

Her er det også mye liv:) bevegelsene er begrenset pga plassen, han ligger i fødeklar stilling inni magen. Værst når han strekker seg. Hehe

Her er det full fart fra morgen til kveld :) Ekstra aktiv på kvelden og full rulle igjen når jeg skal legge meg, sliter litt med å sovne og finne sovestiling... Heldigvis ikke så lenge igjen

ho her er å veldig aktiv. å sååå sterk blitt. i natt så snudde hun seg skikkelig der inne, merkelig følelse :-P

Kickar hela dagarna, hela nätterna. Sträcker sig i alla ledd och kittlar mig på sidorna och bak revbenen.

Mye aktivitet her også, men ikke noe mer enn siden oktober da jeg begynte å kjenne det ordentlig. Det kjennes kraftigere ut da, så det kan til tider være litt ubehagelig. Nå kjennes det også mer ut som hun presser beina sine mot magen,det er ikke så mye spark. Da presser jeg litt tilbake, så kommuniserer vi litt. Det er koselig:)

Veldig aktiv her også. Storebror var ikke slik, så blir spennende og se hvordan han er når han er født:)

Back
Topp