Veldig aktiv!

Dråpe

Elsker forumet
Jeg bare lurte litt på hvor aktiv det er vanlig at babyen er i 24-25 uke?
Babyen min sparker mye, og ganske hardt også. Magen min spretter hver gang. Syns det er veldig koselig å kjenne liv[:)], men til tider kan det bli ganske slitsomt, særlig når jeg skal sove, eller hvis jeg er kvalm...

Hvordan var deres baby? Jeg leste også at babyen bare blir sterkere og sterkere der inne...tør nesten ikke tenke på hvordan det blir om noen uker til....[;)]

Jeg føler det har blitt mindre sparkin og mere dulting de siste ukene, sikkert for der er litt mindre plass å sparke på.. men kjenner det godt i ribbena på kvelden! [:)] Min har peridoer med mye liv og perioder med mindre liv, disse periodene bruker å vare i ca. 2 dager hver.. litt rart egentlig! men jordmor sa det var normalt.. [8D]

Er kommet like langt som deg, her er det full fres flere timer om dagen, starter noen ganger 5 på morgenen frem til 1 på dagen, litt pause så full fart igjen, tror det er vanlig i disse uker frem til de får sovemønster, husker ikke med de to andre:(

[:)] Tror vi har ganske like barn...Min har også en liten pause sånn midt på dagen. Da har h*n vel slitt seg helt ut[;)]

Så kos at vi skal ha samtidig[:)]

Jeg får aldri fred, min sin sparker selv om h*n sover, det er jeg sikker på [8|] Men det er jo selvfølgelig koslig å kjenne at h*n har det bra, selv om det blir fryktelig slitsomt til tider. Babyen her sparka mye mer før, men nå vrir h*n seg og "makker" hele tiden i stedet for [:)] 

skal se det blir noen energiske barn:)

Vet du om det blir gutt el jente?

Blir gutt her:)

Vet ikke kjønnet enda, jordmor nektet å sjekke det, men vi vil gjerne vite det.
Vi skal på 3D ultralyd 8.mars da, og da håper vi at vi får vite det.[:D] Så jeg får være tålmodig en stund til, har litt på følelsen av at det blir gutt, men det er jo egentlig umulig å si...

Back
Topp