Veldig aktiv baby

Emfi

Elsker forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Mailykken 2025
Andre som «sliter» med ekstremt aktiv baby i magen? Selvfølgelig koselig og glad det er liv, men er det normalt? Har morkake foran også, så hadde ikke akkurat forventet det. Kan slite med å sove/våkne på nettene på grunn av full fest i magen:wacky: Føler jeg kjenner mer enn jeg ikke kjenner, både når jeg sitter og ligger, og av og til når jeg står.

Blir det verre? Er kun 23+1.

Hei! Ditta høyres ut som med meg . Så mykje liv at eg våkna ofte på natta og ikkje fe sove att. Også når eg sitter. Veldig koselig og herlig :HeartpinkMen hadde faktisk tenkt å spørre jordmor på timen i morgå om dette er vanlig, noko som det sikkert er :love7

Hei! Ditta høyres ut som med meg . Så mykje liv at eg våkna ofte på natta og ikkje fe sove att. Også når eg sitter. Veldig koselig og herlig :HeartpinkMen hadde faktisk tenkt å spørre jordmor på timen i morgå om dette er vanlig, noko som det sikkert er :love7

Ja, er nok et godt tegn❤️ Men blir litt nervøs for de neste månedene når det er så mye/kraftig allerede:hilarious:

Her er det også såpass mye liv at jeg våkner av det :hilarious::hilarious: ennsålenge går det bra!

Andre som «sliter» med ekstremt aktiv baby i magen? Selvfølgelig koselig og glad det er liv, men er det normalt? Har morkake foran også, så hadde ikke akkurat forventet det. Kan slite med å sove/våkne på nettene på grunn av full fest i magen:wacky: Føler jeg kjenner mer enn jeg ikke kjenner, både når jeg sitter og ligger, og av og til når jeg står.

Jeg har det helt likt som deg! var hos jordmor i går, og hun betrygget meg med at det var helt normalt. Er 24+5

Jeg har også full fest i magen, spesielt på ettermiddag/ kveld og natt! Har også morkake fårran :) 24+6 her. Jeg kan også våkne av det, eller slite med å få sovnet, tror det er normalt. Nå har jo babyen masse plass å bevege seg på, etterhvert blir det trangere å mindre plass!

Det er sånn her også. Hun er mest aktiv om natten/morgenen, så veldig typisk av at det er full fest der inne når jeg våkner i 3-4-tiden om natten og har vondt i bekkenet. Da er det veldig vanskelig å sove igjen!

Det var helt vanlig , har våre med jordmor idag etter veke 28, blir det litt meir rytme og mindre plass å bevege seg på .

Back
Topp