Veldig aktiv baby

Høne_mor84

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
I dag har babyen i magen vært usedvanlig aktiv. Holdt på fra kl var 6 - 9 på morgenen, helt turbo.
Er i uke 32. Er det andre som opplever dette? Det gjorde ordentlig vondt..:hungover::confused::woot::wideyed::eek:
 
Ja, her er det veldig mye aktivitet gjennom hele dagen egentlig, men aller mest på kvelden. Spesielt når jeg skal legge med å sove - da er det full fest:woot: Gjør heldigvis ikke så vondt da det ikke er så mye direkte sparking, men veldig mye dytting, dulting, og kiling med armer og bein:p Uke 32 her også.
 
Ja han her er veldig aktiv, han har rutiner på 2 dager i uken med helt ekstrem aktivitet som gjør at jeg er helt gåen på slutten av dagen, 2 dager i uken han er litt mindre aktiv og resten middels aktiv. Men så lenge det er rutiner på det så er det helt iorden, da vett jeg at jeg får hvile litt når han er roligere :):Heartblue Han har vært sånn ganske lenge så blir spennende om det fortsetter ut en mnd til :)
 
Ja, noen dager er det helt turbo mange timer i strekk med dytting og bytting av posisjon. Kan av og til være ubehagelig, men stort sett et bra tegn at det er mye liv, så vi får trøste oss med det :)Andre dager er det litt roligere, men som regel en del aktivitet da også. Men da pleier det å være mest om kvelden når man legger seg ned. Uke 32 her også.
 
Kan babyen ha drevet å snudd seg? Tvilling 2 har snudd seg to ganger (som jeg vet om) fra å ha hodet oppe til hodet ned og omvendt (Bekreftet med ultralyd) Kjente det godt begge gangene, og var ikke overrasket over at han hadde snudd seg på sist kontroll.

Stort sett godt med romstrering her også, men de gangene han har snudd seg helt har vært mer ubehagelig en den vanlige romstreringen
 
Kan babyen ha drevet å snudd seg? Tvilling 2 har snudd seg to ganger (som jeg vet om) fra å ha hodet oppe til hodet ned og omvendt (Bekreftet med ultralyd) Kjente det godt begge gangene, og var ikke overrasket over at han hadde snudd seg på sist kontroll.

Stort sett godt med romstrering her også, men de gangene han har snudd seg helt har vært merubehagelig en den vanlige romstreringen

Hun har ligget med hodet ned siden uke 27, så jeg håper inderlig ikke hun har snudd seg. Hun lå jo så fint :dance008:dance008.

Men noe har hun nok drevet med, fordi hun pleier ikke å drive på slikt. Pleier å være liv daglig, men dette var litt i overkant.

:smiley-bounce015sprellejenta. .
 
Jeg har en ADHD baby. Jeg var inne til sjekk fordi jeg hadde lite liv. Da hadde jeg 20 bevegelser på under 10 min. Det er lite bevegelse for meg. Helt terror. Og mange av de gjør vondt. Trigger skikkelig kynnere. Håper ikke babyen holder på slik og bestemmer seg for å være lenger i magen enn de andre. 19 dager til første ble født. Håper d ikke blir langt mellom dem.
 
Min har også bevegd seg utrolig masse i det siste. Tror han forbrenner flere kalorier enn meg iløpet av en dag. Skjønner ikke at han orker haha. De fleste bevegelsene er ikke ubehagelige, men føles ut som om foten eller kneet som beveger seg opp og ned og i sirkler. Noen ganger er det som store baller som hopper rundt der inne. Innimellom kommer det noen harde spark utover som gjør at jeg skvetter skikkelig til. Men utrolig fascinerende å følge med på bevegelsene :love017 ihvertfall så lenge de ikke gjør vondt..
 
Jenta i magen har vært skikkelig turbo hele veien, men spesielt mye i det siste. Spesielt i går kveld, full fest slik at det var skikkelig ubehagelig og rett og slett vondt. Måtte bare glemme å legge meg og sove :joyful: Men tenker det er supert, deilig å vite at lille har det bra der inne :Heartred
 
Er det slik at de kan bli mer aktive som et tegn på kommende fødsel? Kanskje jeg bare innbiller meg det, men mener og ha hørt noe i den duren?
 
Er det slik at de kan bli mer aktive som et tegn på kommende fødsel? Kanskje jeg bare innbiller meg det, men mener og ha hørt noe i den duren?
Tror ikke det. Men har opplevd at baby ble super turbo etter mange dager med maserier. Var lei av å bli klemt døgnet rundt. merker nå at baby protesterer ved masse kynnere. De er så plagsomme at de slår ut som rier på ctg. Men de to gangene jeg hr født så har det ikke vært noe mer aktivitet idet det startet. Heller omvendt. De hr lagt seg til og vært tolmodige på å komme ut.
 
Tror ikke det. Men har opplevd at baby ble super turbo etter mange dager med maserier. Var lei av å bli klemt døgnet rundt. merker nå at baby protesterer ved masse kynnere. De er så plagsomme at de slår ut som rier på ctg. Men de to gangene jeg hr født så har det ikke vært noe mer aktivitet idet det startet. Heller omvendt. De hr lagt seg til og vært tolmodige på å komme ut.
Jeg klarer ikke å huske slike detaljer om hvor aktiv babyen var i forkant av fødsel :shy:

Men det er nok noe i det du skriver :)
 
Min har vært veldig aktiv helt siden jeg begynte å kjenne bevegelser.
Han er spesielt aktiv på natta - litt slitsomt. :facepalm:
 
I går hadde vi en periode på 30-40 minutter med masse spark og herjing, første gangen jeg har opplevd aktivitet så lenge av gangen. Vanligvis er det på ca 10 minutter før det blir stille igjen.
Men jeg er bare 31+0 og litt bak dere, så forventer at det blir flere sånne kvelder fremover, hehe.
 
I går hadde vi en periode på 30-40 minutter med masse spark og herjing, første gangen jeg har opplevd aktivitet så lenge av gangen. Vanligvis er det på ca 10 minutter før det blir stille igjen.
Men jeg er bare 31+0 og litt bak dere, så forventer at det blir flere sånne kvelder fremover, hehe.
Hehe, vi hadde nesten konstant aktivitet i fire fem timer i går, jeg var så sliten på slutten at jeg måtte bare legge meg og da roet han seg og heldigvis :D Han sover når jeg sover, så sånn sett er jeg heldig :happy:
Han har 2 ekstra aktive dager i uken og så påfølgende 2 roligere dager og ellers midt på treet, men at dette er en aktiv liten fyr er helt sikkert ! :love7Men sånn har han vært mer eller mindre den siste halvannen mnd, så trenger ikkje å endre seg på slutten heller :)
 
Back
Topp