Veldig aktiv baby....

jhygtfrdew

Gift med forumet
Ja det har jeg i magen min. Sparker så hele magen dirrer...

Kan ikke huske at sønnen min var så aktiv.
Han var en veldig rolig og bedagelig baby

Men lillebror ligger ann til å bli en heeeeelt annen type...

skikkelig full gass!
og jeg er jo bare 23 uker på vei... hvordan skal dette gå....

Flere med aktive mageboere?

Hehe, ja gitt. Her er lille trille på 24/7 omtrent, iallefall denne uka her.

Men det som er så ekkelt er at h*n ligger så langt ned med beina eller noe så sparka/slag kommer under navlen elelr ved trusekanten EKKELT!

Håper det flytter seg oppover snart :P
Men det er jo godt å kjenne liv hver dag flere ganger om dagen. For det skal vi jo gjøre nå :D

Lillemor var ikke såååå aktiv på dagtid når jeg gikk med henne. Ho tok helelr å starta diskoteket når jeg skulle legge meg, eller så fort pappan la hånda på maven eller snakka :P

Likedan her,hun er super aktiv :p tror hun arver mitt hyper gen og ikke pappaen sitt rolige gen :p

Her er vesla suuuuper aktiv, men hittil i dag har eg bare hatt ett el to dunk :/
og jeg blir bekymra for ikke noe :S

håper hu hopper rundt inni der i løpet av dagen :)

Her også ! Storebror var langt ifra så aktiv .. Kjent daglig liv opptil flere ganger i flere uker:) er 24uker på vei. Deilig<3

Den lille i magen min er passelig aktiv og det liker jeg veldig godt. Har nemlig erfaring med at de oppfører seg likt i magen som de gjør utenfor magen hva aktivitetsnivå gjelder :D
Min første jente var en veldig aktiv baby i magen - og når hun kom ut (og nå er blitt 7 år) går det fortsatt i hundreogti hele tiden :D
Min andre jente var en veldig rolig baby i magen - og hun er en veldig rolig jente utenfor magen også.
Derfor tror jeg det er en sammenheng. Kjenner mye liv nesten hele tiden, men det er rolige bevegelser der inne.
Åååååå, jeg er så spent på hvem som er der inne og om det er en jente eller en gutt.

Jepp veldig aktiv når jeg har lagt meg, da danser magen skikkelig:p

Her er det stille når jeg er i bevegelse og full fart når jeg setter eller legger meg ned :-) har vært sånn ganske lenge nå. Men nå er det skikkelig tydelig utenpå også :-)

Her har det vært aktivitet som har kjentes i 1,5måned nå. H*n har de siste ukene blitt utrolig aktiv, både natt og dag. aller mest aktivitet er helt klart når vi legger oss. Spesielt når pappa'n legger hånden på magen og snakker. Utrolig rart, men vanvittig deilig følelse:))

Her er lillebror veldig aktiv ja...og spess på morgenen og kvelden. Og nå så begynner det å kjennes utenpå, og nesten så jeg kan se magen hoppe:P

Her er lillebror veldig aktiv ja...og spess på morgenen og kvelden. Og nå så begynner det å kjennes utenpå, og nesten så jeg kan se magen hoppe:P
Jeg ser magen hoppe når hun holder på :p egentlig litt rart,men mest bare komisk og plutselig se det buler ut på et lite sted på magen :p

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Den lille i magen min er passelig aktiv og det liker jeg veldig godt. Har nemlig erfaring med at de oppfører seg likt i magen som de gjør utenfor magen hva aktivitetsnivå gjelder :D
Min første jente var en veldig aktiv baby i magen - og når hun kom ut (og nå er blitt 7 år) går det fortsatt i hundreogti hele tiden :D
Min andre jente var en veldig rolig baby i magen - og hun er en veldig rolig jente utenfor magen også.
Derfor tror jeg det er en sammenheng. Kjenner mye liv nesten hele tiden, men det er rolige bevegelser der inne.
Åååååå, jeg er så spent på hvem som er der inne og om det er en jente eller en gutt.

Ja, det er det jeg har hørt jeg også, så "frykter" at dette blir en veeeeeldig aktiv lillebror.. haha
(Heldigvis er det flere som sier at det ikke stemmer også, så håper litt på det. Veldig greit med en rolig baby egentlig:) )

Her er det også aktivt, flere ganger om dagen, hver dag<3:) Men jeg er nødt å ligge i ro litt før han begynner å romstere, han er rolig når jeg beveger meg. Hvis sambo/jeg legger hånden inntil, så roer han seg da også. Sjenert kanskje?:P

Her er det også masse liv i magen!! :-) Herlig å kjenne på, men tenker når sparkene allerede er så kraftige så er jeg spent på hvordan det utvikler seg! Sparkene vises gjennom de klærne jeg har og har fått kommentarer på det!! :-P Gøy, men det forstyrrer litt nattesøvnen! Men fullt verdt det!!! :-D

Her er det også masse liv i magen!! :-) Herlig å kjenne på, men tenker når sparkene allerede er så kraftige så er jeg spent på hvordan det utvikler seg! Sparkene vises gjennom de klærne jeg har og har fått kommentarer på det!! :-P Gøy, men det forstyrrer litt nattesøvnen! Men fullt verdt det!!! :-D

Jepp,absolutt verdt det.
Holdes heller våken av aktiv baby enn denne hersens hostinga hvertfall.
H*n liker ikke at jeg ligger på siden eller bøyer meg framover når jeg sitter,da er det full romstering for å si fra at h*n vil ha litt mer plass ;)

Back
Topp