Vel overstått

Sess1976

Forelsket i forumet
min første akupuntur time i dag..[;)] Snodige greier det altså...utifra å se på tungen min og kjenne på pulsen min bestemte hun hvor jeg skulle sette nåler.. Jeg fikk 5 i bena og 3 i magen, rett over livmora. Og det siste kvarteret fikk jeg også satt to sugekopper på magen...[;)] Damen mente jeg hadde en positiv respons på behandlingen så jeg trengte ikke så mange timer før innsett i midten av April..
Dette blir spennende[:D]

ja, dette er kjempe spennende. Jeg har stor tro på akupunktur. Krysser fingrene for at det er det som skal til for deg. [:)]

å hvorfor har du ikke ringt meg å fortalt dette??[:@][:@] hi hi bare tulla vennen... så kjekkt da!!!!! du vet hva jeg har sagt?? alle gode ting er 3. så i april så sitter den[:D]

vilja satt å så på bilder sammen meg i dag. bildenen fra når du var her før påske... så på deg og sa: åååå siiiiljjjjje.[:D] var ikke det søtt???

Sess velkommen i akkupunktur gjengen, jeg håper at det gjør susen for oss slik at det blir en 2009 baby. Hvor langt er du i prosedyren nå da, er det fryseforsøk denne gangen? Har glemt det jeg, desverre[&:]

ORIGINAL: twinanne

Sess velkommen i akkupunktur gjengen, jeg håper at det gjør susen for oss slik at det blir en 2009 baby. Hvor langt er du i prosedyren nå da, er det fryseforsøk denne gangen? Har glemt det jeg, desverre[&:]

Helt i orden å glemme...det er jo så mange å holde styr på her inne, også har jeg vært veldig passiv i det siste her inne...[:)] Ja her blir det fryseforsøk nr 2 nå i April...venter mens i løpet av helgen og da begynner jeg på medisin..regner med at det blir innsett rundt 14 April ca. Skal ha 1 til 2 akupunktur behandlinger til før innsett...er så spent så spent..[:D]

Skal du ha mange behandlinger da????

ORIGINAL: Sess1976

Helt i orden å glemme...det er jo så mange å holde styr på her inne, også har jeg vært veldig passiv i det siste her inne...[:)] Ja her blir det fryseforsøk nr 2 nå i April...venter mens i løpet av helgen og da begynner jeg på medisin..regner med at det blir innsett rundt 14 April ca. Skal ha 1 til 2 akupunktur behandlinger til før innsett...er så spent så spent..[:D]

Skal du ha mange behandlinger da????

Er litt usikker, men jeg tror jeg fortsetter med 1 gang i uken frem til sprøytene til 23.april, er usikker på om hun tar akkupunktur når jeg er på sprøytene. da konsentrere hun seg om migrene og at jeg er allergisk og hovner opp i øynene av nesesprayen. Ellers så blir det 2 ganger den dagen jeg setter inn egg, dvs før innsetting og så etter innsetting. Ellers så fortsetter jeg med moxa roller for å bedre livmoren en gang i uken hele tiden nå, tar også homoepatsik middel Progrestro D4, dette er ikke progrestrone men hjelper til med å danne progrestron. Har ikke påvist progrestron mangel med bodprøver men fikk beskjed å tadet alikevel pga alderen min. Eller så blir det babyklister i rugeåperioden - dette er også homoepatisk middel for å forbeder livmoren. Ellers så har hun ikke funnet noe særlig ubalanse i kroppen min bortsett fra det ho behandler meg for, syklusene er normale og hormonene er normale såsandt jeg ikke driver med slike ufyselige ting som IVF og slikt, disse medisinene lager ofte litt ugreie etterpå.

Ååå... så spennende.... kan du fortelle mer om hvorfor? Er det for å forberede livmor eller...?!?! Skal også begynne med akupunktur etterhvert,men vet ikke helt når jeg skal begynne. Skal jo ha nytt uthentingsforsøk jeg da....

ORIGINAL: Emmas mamma!

Ååå... så spennende.... kan du fortelle mer om hvorfor? Er det for å forberede livmor eller...?!?! Skal også begynne med akupunktur etterhvert,men vet ikke helt når jeg skal begynne. Skal jo ha nytt uthentingsforsøk jeg da....

Den mest vanlige årsaken til uforklarlig infertilitet når hormoner og syklus ser helt grei ut er livmoren, og festing. Da er det snakk om kald livmor, det kan komme av flere årsaker, jeg har kjempefine slimhinner i livmoren så tykke som de skal så det har ikke noe med den delen å gjøre for meg. Så akkupunktur er påvist til å være den tingen som hjelper best med blodgjennomstrømningen til livmoren og igjennom kroppen selv. Noen tegn kan være kalde hender og føtter og at du kan føle at nedre magedel er kaldere enn ellers. Så kan man se det på mensen. Babyklister hjleper til med morkaken og forholden i livmoren slik at egget kan feste seg letter dersom det er det som er problemet.

Men dersom du går inn i dagboken min på prøvd lenge(mer enn et år) så har jeg skrevet masse der, fra mine 3 første akkupunktur timer har ikke fått skrevet om siste timen i går enda. Kineserne haar veldig trod på dette for å helbrede infertilitet, det finnes alltid en grunn sier de - det er ikke uforklarlig infertilitet. Mye kan balanseres og rettes opp.

Den mest vanlige årsaken til uforklarlig infertilitet når hormoner og syklus ser helt grei ut er livmoren, og festing. Da er det snakk om kald livmor, det kan komme av flere årsaker, jeg har kjempefine slimhinner i livmoren så tykke som de skal så det har ikke noe med den delen å gjøre for meg. Så akkupunktur er påvist til å være den tingen som hjelper best med blodgjennomstrømningen til livmoren og igjennom kroppen selv. Noen tegn kan være kalde hender og føtter og at du kan føle at nedre magedel er kaldere enn ellers. Så kan man se det på mensen. Babyklister hjleper til med morkaken og forholden i livmoren slik at egget kan feste seg letter dersom det er det som er problemet.

Men dersom du går inn i dagboken min på prøvd lenge(mer enn et år) så har jeg skrevet masse der, fra mine 3 første akkupunktur timer har ikke fått skrevet om siste timen i går enda. Kineserne haar veldig trod på dette for å helbrede infertilitet, det finnes alltid en grunn sier de - det er ikke uforklarlig infertilitet. Mye kan balanseres og rettes opp.

Hmm.... jeg sliter veldig med kalde hender og føtter, det har jeg bestandig gjort! Skal ta kontakt med akukupunktør her i nærheten straks...... Hadde møte med homeopaten idag og har så mye større håp for denne gangen [:D]

Jeg ville prøve akupunktur bare for å ha prøvd det også...[:)] På meg blir det nok en eller to behandlinger til før innsett av fryse egget. Skal ha to behandlinger på innsett dagen da, før og etter.. Hun fortalte meg at dette stimulerte blodsikulasjonen i livmoren og at det kunne hjelpe meg til å bli gravid..så jeg sier ikke nei takk til det[;)] Hun jeg går til ville behandle meg rundt 3 uker før innsett for å forbrede kroppen...vet ikke om det samme gjelder når kroppen skal gå igjennom uttak da...

Tror også nå at jeg skal bestille meg det de kaller babyklister her inne...nå prøver jeg alt...[:D]

Back
Topp