vel overstått ul

morsmage

Flørter med forumet
har i dag vært på ul,og alt så bra ut. En aktiv liten krabat som vinket og sparket med begge beina. Kjempekoselig å se :) Men hadde liksom ingen å dele det med der og da, for sambo lå hjemme med sjau... så jeg reiste alene. Men en fin opplevelse. I magen bor det en liten gutt, og den kommende storebror er så stolt :)[;)]

gratulerer så masse med en liten gutt til!![:D][:D] Så synd at samboeren din var syk da!! 

Gratulerer med prinsen[:D] Synd du ikke kunne dele det med noen, men du fikk vel med deg bilder hjem til mannen din?[:)]

Gratulerer så mye med en frisk gutt i magen din[:D]
Litt stusselig å ikke kunne dele det med mannen din, men sykdom kan jo ingen noe for... Tror nesten det må ha vært værre for han... Men regner med at du fikk noen bilder du kan dele med han[;)]

Gratulerer så mye med gutten [:)]

ORIGINAL: *MaRgArItA*

gratulerer så masse med en liten gutt til!![:D][:D] Så synd at samboeren din var syk da!! 

Gratulerer med gutt i magen hos deg og, her fant vi også ut i dag at det blir en gutt til! [:D] Syns det er helt greit med 2 gutter jeg, hadde selvfølgelig vært artig med en jente og, men har absolutt ingenting i mot en gutt til. [8D] Var redd vi ble nødt til å bli hjemme i dag for gutten vår har hatt spysjuka i helgen men heldigvis ser det ut som vi har gått klar. *krysse fingrene fremdeles* [8D]

ORIGINAL: *MaRgArItA*

ORIGINAL: IkkjeBareMarita

Gratulerer med prinsen[:D] Synd du ikke kunne dele det med noen, men du fikk vel med deg bilder hjem til mannen din?[:)]

Takk for det alle sammen. moro med 2 gutter. Gratulerer til deg med gutt i magen også :)
Jeg fikk med bilder hjem, og filmet litt med fotoapparatet til storebror, så dem fikk se det begge to :) Sambo syns det var veldig leit, han hadde jo gleda seg han og :) men får ikke gjort noe med sykdom.

Masse gratulerer med vel overstått ul og gutt i magen! Her ble det en jente til så snart har vi tre[:D] Håpe mannen blir fort frisk da. Sjau er noe dritt!!!

Gratulerer så masse med en liten gutt [:)]

Back
Topp