Vel overstått UL :)

Marielle

Flørter med forumet
Var på UL igår, og alt var helt perfekt. Og var akkurat på dagen så langt på vei som jeg trodde!!

Spiren sprellet rundt, hadde 10 fingre og snart 10 tær. Navlesnor og alt var pefekt. 4 hjertekamre og puls på 200!

Men legen var ikke helt fornøyd med underlivet mitt, Haukeland og fastlegen. De hadde oversett en alvorlig skade etter de klippet meg og en jordmor sydde igjen såret. Dette var en legejobb, men han måtte haste videre. Og jeg burde vært operert like etter fødselen med sønnen min. Nå må jeg vente til etter denne fødselen og da skal jeg re-opereres :( Han fattet ikke hvordan jeg hadde klart å lage denne ungen i det hele tatt, så ille var det visst. Ba meg saksøke sykehuset for dette ville kanskje aldri bli bra, og operasjon er mitt beste alternativ, men kan ikke håpe på å bli 100% bra igjen..

gratulerer med vel overstått ultralyd.. 

Det med underlivet hørtes helt forferdelig ut da..     Håper du tar dette videre. ihvertfall hvis det aldri blir helt bra igjen..   

Så bra at alt var vel på ul. ingenting bedre enn å se en liten spire som har det bra i magen :)

Men så forferdelig angående underlivet ditt da :(
Har du hatt masse plager med det siden forrige fødsel?

Håper de får ordnet opp etter fødselen.

Gratulerer med den fine spiren din :)

Huff så ekkelt at de har gjort slike feil, som du kan få store vansker med senere :(

Håper de tar deg på alvor nå hvertfall, og får ordnet det

Klem

Gratulerer med vel overstått UL og en sprellende liten spire :)

Håper de får ordnet underlivet ditt denne gangen, slik at du ikke får plager! Det høres jo ganske alvorlig ut!

Gratulerer med vel overstått UL En fantastisk følelse vil jeg tro!

Og lykke til med operasjon og oppfølging av saken, vi har selv en lege-tabbe sak her som  jeg angrer bittert på at vi ikke har fulgt mere opp, er helt sykt at de kan holde på slik, så kan du ta de så gjør det, hørtes jo ikke mye kjekt ut det du må gjennom nå...

eLLe*meLLe skrev:
Så bra at alt var vel på ul. ingenting bedre enn å se en liten spire som har det bra i magen :)

Men så forferdelig angående underlivet ditt da :(
Har du hatt masse plager med det siden forrige fødsel?

Håper de får ordnet opp etter fødselen.

Ja, klarte ikke sitte på nesten 3 mnd. Og var inne mange ganger etter fødselen pga smerter, jeg kunne ikke fatte at det var normalt. Men alt var i skjønneste orden sa de, kun at det spriket litt, men det ville gro. Var hos fastlegen i august, og hun sa det var en liten utvendig rift, som ikke trengte videre oppfølging.. Men gynekologen så med engang at dette ikke var normalt, og det har jo jeg også sett. Er jo et krater, ser jo ikke ut!! Har mye plager, spesielt etter samleie og bare det å sette inn tampong er vondt. Håper han klarer å fikse det!

Back
Topp