Vel overstått oul:)

Pakeeza85

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Da fikk jeg endelig vært på oul i går den 15.05. Fikk ikke tid til å oppdatere i går:) Var hos verden beste jordmor. Hun var så hyggelig å forklarte meg hver eneste detalj. Skal til henne igjen et par ganger, da jeg trenger litt ekstra oppfølging av andre årsaker:) Gleder med om 4 uker jeg. Trenger ikke engang å bestille 3D engang for det skal jeg få av henne nå den tid kommer:happy093

Men da var det ultralydkontrollen som gikk veldig bra jeg som gruet meg veldig;) ALT VAR BRA MED BABYEN:D

Jeg vil fortsatt ha det som overraskelse.

Fikk flyttet terminen 3 dager fra 17 til 14 oktober:)

Herlig! Gratulerer med en flott ultralyd-opplevelse, og frisk og fin baby i magen!
Heldig du som har tålmodighet til å vente helt til fødselen med å vite kjønn, tror nok det blir ekstra spesielt da ;)
Og utrolig heldig at du får 3D av jordmor senere da! :)

Gratulerer med frisk og rask baby :-) Flott at du fikk en så fin opplevelse, er ikke alle som er like fornøyde med ul etterpå :-)

Ja jeg klarte det sist gang også:) Og regner med at jeg klarer det denne gangen også:) Det er jo spennende å ikke vite. Mannen gjetter jente denne gangen, mens jeg går for litt gutt følelse så får se hva det blir da;) Føler meg veldig heldig som skal til flere ultralyder hihih får se den lille hver måned:)

Så bra å høre!
Høres ut som du hadde samme jordmor som meg, hun var veldig hyggelig og forklarte alt hva hun målte og hva som var hva av det vi så. Forsto kanskje halvparten av det :p Hehe..
Også har vi samme termindato også :)

Gratulerer med frisk baby! Nå kan vi bare nyte tiden :)

gratulerer med frisk og fin baby i magen :-) jeg fikk også en slik flott jordmor på UL, det var fantastisk :-)

Gratulerer!! :) veldig gøy å ikke vite (har ikke villet det med de to første) :)

Gratulerer med frisk og fin baby i magen :) Bra og høre at det finnes slike supre mennesker som denne jordmoren ;)

Gratuleter med frisk og rask baby. Blir spennende med en overraskelse! :)

Så bra å høre!
Høres ut som du hadde samme jordmor som meg, hun var veldig hyggelig og forklarte alt hva hun målte og hva som var hva av det vi så. Forsto kanskje halvparten av det :p Hehe..
Også har vi samme termindato også :)

Gratulerer med frisk baby! Nå kan vi bare nyte tiden :)

Ja den kan hende du hadde samme jordmor:) Hun var litt lubben med briller og litt mørkt hår tror jeg:/ Hadde dobbelt navn Britt M eller noe. Men hun var hvertfall en herlig jordmor som kunne jobben sin. Så kosllig at vi har termin samme dag;) Kansje vi havner sammen på barsel også og kanskje føden hahah:)

Ja den kan hende du hadde samme jordmor:) Hun var litt lubben med briller og litt mørkt hår tror jeg:/ Hadde dobbelt navn Britt M eller noe. Men hun var hvertfall en herlig jordmor som kunne jobben sin. Så kosllig at vi har termin samme dag;) Kansje vi havner sammen på barsel også og kanskje føden hahah:)
Ja oki, da var det kanskje ikke samme. Hadde ei som heter Hege jeg. Veldig koselig hun også :)
Haha.. Kanskje vi blir liggende og skrike i kor :p

Back
Topp