Vel overstått her også

Lisee

Elsker forumet
Ja, da er vi ferdige med dåpen her også. Lillegutt var så snill at mamman (og pappan) ble helt rørt.
Da vi kom inn i kirka ble han skikkelig sinna og skreik HØYT[:D] Men så hadde vi med ei flaske med mat som han fikk litt av, så da ble alt greit. Kom ikke et knyst fra han under hele sermonien. Dåpen var forholdsvis tidlig i gudstjenesten og etter det sovna han. Etter all fotografering etterpå var han så sliten at han sovna fra hele selskapet sitt. Da sov han i 3 timer, så jeg måtte vekke han til slutt. Var litt redd for nattesøvnen[;)]
Han var helt gåen da vi kom hjem i går kveld og sovna faktisk i armene mine før jeg hadde lagt han i senga.
Det var alt i alt en veldig fin dag og jeg angrer ikke på at vi hadde det i kirka. (Selv om vi ikke er spesielt kirkelige av oss[;)])

Også så masse kaker vi har igjen!![:D] Namnam... Dette hjelper ikke på bikinikroppen... Thihi[:D]

Så bra det gikk bra!! Ja det er deilig når det er over!!
Fikk Eskil mye fint da?

Ja..nei..de kakene hjelper dårlig på formene!! [8|]
Vi hadde også masse mat igjen, mesteparten gikk i frysern!

ORIGINAL: Jordbæret

Så bra det gikk bra!! Ja det er deilig når det er over!!
Fikk Eskil mye fint da?

Ja..nei..de kakene hjelper dårlig på formene!! [8|]
Vi hadde også masse mat igjen, mesteparten gikk i frysern!

Han fikk mye fint[:)] En del sølv, noe hardangerbestikk, grøtboller, fotoalbum, smykker osv. Noe av det jeg synes var artigst, var et lyseblått pledd med navnet, fødselsvekt og lengde vevd inn. Det var kjempefint[:)]

Så bra det gikk fint da, og godt det ble en vellykket dag[:)]

Gratulerer med vell overstått dåp. Så utrolig bra at alt gikk bra!!!

Gratulerer!!

Back
Topp