Vel overstått bryllup m.m.

Side

Glad i forumet
VIP
Endelig kan jeg kalle meg Fru Haglind <3 det etterlengtede bryllupet er nå vel overstått. Vi sitter igjen med en haug av gode minne og fine bilder. Her deler jeg de fotografen har delt på sin blogg; http://www.hegemathisen.blogspot.no/ - og jeg gleder meg til å se resten av bildene hun har tatt av oss. Dessverre får vi ikke sett de før til høsten, da hun går ut i ferie nå, men godt å ha noe å glede seg til;)

Jeg har dessverre ikke vært så aktiv på forumet i det siste, mye pga bryllupsplanlegging. Nå som det er ferdig har jeg ferie, og koser meg med det. Så når den er over, håper jeg å bli mer aktiv igjen;)

Ønsker alle en fortsatt fin sommer - håper dere koser dere masse med familie og venner og den lille spiren eller to som dere har i magen <3

Gratulerer så mye, du var en vakker brud. Kjempefine bilder av dere :)

Gratulerer så mye :) Du var kjempe fin, og bilde var jo kjempe fine..

Gratulerer med overstått bryllup!! Mange fine bilete! Eg syns det var kult med den brannbilen :)

Gratulerer så mye emoticon  klart du ikke har tid til et forum når du har holdt på med bryllup!!! ;-) 
Håper dagen var helt perfekt og at dere sitter igjen med mange gode minner.
Utrolig flotte bilder av dere! Og så skjønn gutten din er

Gratulerer, nydelig :)

Gratulerer så mye som nygift! Det er verdens beste følelse 
Du var nydelig og bildene var utrolig flotte! <3

jc skrev:
Gratulerer så mye emoticon  klart du ikke har tid til et forum når du har holdt på med bryllup!!! ;-) 
Håper dagen var helt perfekt og at dere sitter igjen med mange gode minner.
Utrolig flotte bilder av dere! Og så skjønn gutten din er

;)

Tusen takk til alle for koselig kommentarer:) Alltid hyggelig å lese slikt;)

Back
Topp