Vel fremme på Ullevål

kosemor

Glad i forumet
Både jeg og oktoberbaby er lagt inn på obs. Post for gravide på unlevål i dag..

Litt sliten etter turen.. Ikke godt å ligge i Abulansen 3 dager etter ks i 2,5t..

Hvert en tur nede å sett på frøkna i respirator , ser så brutalt ut når de ligger å rister..

Her er bilde av henne
ImageUploadedByBV Forum1372703656.243523.jpg

Skal muligens ut av solariumet etterpå..

Skal ned igjen med melk etterpå siden jeg får pumpa meg litt.. Hele 11 ml istad.. Men det øker hele tiden

lille skatten <3 krysser fingrene for at lille vokser seg stor og sterk ganske kjapt! og at du får den pleie og omsorg du trenger <3

lille skatten <3 krysser fingrene for at lille vokser seg stor og sterk ganske kjapt! og at du får den pleie og omsorg du trenger <3

Håper dere får noen gode sammen på ullevål, og at dere reiser opp til lillehammer sterkere begge to :)

Så bra at dere er sammen nå da! Håper dere begge får slappet av og bli friske, slik at dere kan reise tilbake sammen! Må lille jenta vokse seg stor og sterk ganske snart!!!

Åh for en liten herlighet du har fått! Gratulerer som mamma, og masse lykke til videre :-) håper dere føler dere sterke og friske snart begge to!
- sniker fra august.

Både jeg og oktoberbaby er lagt inn på obs. Post for gravide på unlevål i dag..

Litt sliten etter turen.. Ikke godt å ligge i Abulansen 3 dager etter ks i 2,5t..

Hvert en tur nede å sett på frøkna i respirator , ser så brutalt ut når de ligger å rister..

Her er bilde av henne
Vis vedlegget 20736

Skal muligens ut av solariumet etterpå..

Skal ned igjen med melk etterpå siden jeg får pumpa meg litt.. Hele 11 ml istad.. Men det øker hele tiden
Såret mitt begynner å komme seg .. BT er ok når medisiner inntas, men høyt uten... Men vi blir vel sterkere for hver dag begge to

Gratulerer med lillejenta :-) håper for all del at det går bra :-)

da er jeg ikke den eneste i forumet som har født lengre, håper derebegge kommer dere raskt, og lille jenta vokser seg stor og sterk :-)

Gratulerer med lillejenta :-) håper for all del at det går bra :-)

da er jeg ikke den eneste i forumet som har født lengre, håper derebegge kommer dere raskt, og lille jenta vokser seg stor og sterk :-)
Når fødte du? I hvilken uke? Hvordan går det?

Fødte i April, engleprinsen døde under fødselen, og det viste seg på kromosonprøver i ettertid at han hadde partiell monosomi 2, derav ikke levedyktig...
han ble målt til å være i uke 21 ift til størrelse, hadde egentlig termin 5.september..

for oss gikk det ikke veien denne gang, begynner å komme meg litt ovenpå nå.. Men synns egentlig situasjonen fortsatt er litt surrealistisk..

ønsker dere lykke til :-) og håper dere ikke møter noen store hindre og at hun vokser seg stor og sterk :-)

Gratulerer med lille jenten og masse lykke til videre. <3

Fødte i April, engleprinsen døde under fødselen, og det viste seg på kromosonprøver i ettertid at han hadde partiell monosomi 2, derav ikke levedyktig...
han ble målt til å være i uke 21 ift til størrelse, hadde egentlig termin 5.september..

for oss gikk det ikke veien denne gang, begynner å komme meg litt ovenpå nå.. Men synns egentlig situasjonen fortsatt er litt surrealistisk..

ønsker dere lykke til :-) og håper dere ikke møter noen store hindre og at hun vokser seg stor og sterk :-)
Det er trist når slikt skjer. Og det går aldri Ann å forberede seg..

Så liten... håpe dåkker kommer dåkker fort begge to :-) masse lykke til vidre!!

Så fin ho var da :) hååer det hår bra med oss alle 4 og at vi reiser til Lillehammer igjen sammen og slapper av der litt :) godt å være nærmere hjemme, men nå da det er litt opp og ned med oss er det best å være i de beste hender :) natta :)

Så fin ho var da :) hååer det hår bra med oss alle 4 og at vi reiser til Lillehammer igjen sammen og slapper av der litt :) godt å være nærmere hjemme, men nå da det er litt opp og ned med oss er det best å være i de beste hender :) natta :)
Det er helt klart best å være her nå... Sovet godt i natt du ell?

Har sovet som en Stein og akk våkna.. Håper de ikke skal måle BT ennå, for drømt at jeg har rydda klær og kjefte på umulige barn

Det er helt klart best å være her nå... Sovet godt i natt du ell?

Har sovet som en Stein og akk våkna.. Håper de ikke skal måle BT ennå, for drømt at jeg har rydda klær og kjefte på umulige barn
Ja, har sovet godt men vært våken noen ganger å sett på klokka. Bra du har hatt ei fin natt, det trengte du helt sikkert :)
Haha, nei da er det kanskje best de venter så det ikke viser høyere enn det egentlig er :p var en som kom og tok blodprøve av meg nå akkurat, jeg er så redd slik men han var så flink!! :) jippi :D håper jeg får ligge her idag også, uten rier:)

Har dere noen plan på vesla i dag eller? Kanskje du får være med å skifte på henne? :)

Gratulerer med lillejenta :) håper for all del at det går bra :)

da er jeg ikke den eneste i forumet som har født lengre, håper derebegge kommer dere raskt, og lille jenta vokser seg stor og sterk :)

Så godt å "se" deg igjen Astroem! :) Håper det snart sitter en spire hos deg igjen, er innom deg og kikker fra tid til annen :) Håpefull!

Krysser alt for dere og!! Masse lykke til <3

Så godt å være sammen igjen med baby kosemor :)

Ja, har sovet godt men vært våken noen ganger å sett på klokka. Bra du har hatt ei fin natt, det trengte du helt sikkert :)
Haha, nei da er det kanskje best de venter så det ikke viser høyere enn det egentlig er :p var en som kom og tok blodprøve av meg nå akkurat, jeg er så redd slik men han var så flink!! :) jippi :D håper jeg får ligge her idag også, uten rier:)

Har dere noen plan på vesla i dag eller? Kanskje du får være med å skifte på henne? :)
Tror ikke jeg får gjøre noe ennå, for har ikke fått tilbud om å holde en hand på henne engang i går...

Hadde 107 i undertrykk nå også

Back
Topp