Vel...Da er vel kvalmen kommet også gitt...

Thesso_88

Forelsket i forumet
Da kom det jeg har mest fobi mot: KVALME! Var litt små uggen igår tidlig, men gikk greit. Men idag har jeg lagt våken fra 04 av om natten og frem til jeg skulle på jobb og lagt og vært drit kvalm! Ikke kastet opp, men bare uggen og kvalm...

Håper kvalmen er snill med meg og tror jeg skal snarlig gjøre innkjøp av sprite/cola og salte kjeks som jeg kan ha på nattkommoden ja...

Ha en fin dag jente risåfall

Kjenne kvalmen er komt her og... da var heilt forferdeligt i går når eg skulle legga meg :s blærk.. men så var da ein ganske anstrengande dag med masse besøk, så fekk ikkje slappa av egentlig. Har ein del menssmerter og er veldig trøtt og fryser ein del, så å skjula da tar på kreftene.
Satser på at dagen i dag blir bedre :)

håper me begge sleppe å kaste opp... :)

Kommet her og :(  Husk og spise ofte og lite for å unngå  at kvalmen dukker opp..! Blir det for ille ta en reisesyketablett før du legger deg om kvelden, det gjorde jeg på det værste sist... Jeg hadde hyperremesis da... Noe herk spydde til dagen jeg føda.. :(

Noe av det værste som finnes er å gå rundt og være kvalm. Jeg har ikke vært så veldig kvalm enda, men kjente det litt i går kveld. Prøver å spise ofte og lite for å holde det unna

Huff, det er slitsomt med kvalme ja! Lurt å ha noen salte kjeks eller saltstenger på nattbordet som du spiser med engang du står opp, så går du rett og ordner deg frokost :)

Håper kvalmen er snill med oss alle og forsvinner snart :D

Thesso_88 skrev:
Da kom det jeg har mest fobi mot: KVALME! Var litt små uggen igår tidlig, men gikk greit. Men idag har jeg lagt våken fra 04 av om natten og frem til jeg skulle på jobb og lagt og vært drit kvalm! Ikke kastet opp, men bare uggen og kvalm...

Håper kvalmen er snill med meg og tror jeg skal snarlig gjøre innkjøp av sprite/cola og salte kjeks som jeg kan ha på nattkommoden ja...

Ha en fin dag jente risåfall

Huff! Det er noe dritt!! Men et tips! Bedre med farris mot kvalme. Og love hearts funket hos meg forrige gang... Jeg har brukt seaband som du kjøper hos apoteket, som du tar på håndleddene dine. Det presser på et punkt som lindrer kvalmen. Prøv det!:)Lykke til!

Back
Topp