Vekttråden.

Lolitaa

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
♡Julekulene 2021♡
❤Januarlykke 2022❤
Var å tittet litt inne på Januar 2016, og de hadde en slik fin vekttråd! Vet at vekt kan være et sensitivt område for en del, men tenker at de som har lyst kan dele erfaringer og vektoppgang/nedgang med resten av oss? Selv veier jeg meg sjeldent, da jeg prøver å ikke tenke så mye på den vekta. Vet at man skal legge på seg i svangerskapet, men alt med måte tenker jeg :) Min egen tabell ser slik ut:

4+0: 68kg
8+0: 68kg
13+0: 70kg
15+0: 72kg
18+0: 72kg

Jeg har en gammel vekt uten desimaler, og veier meg om morgenen, uten klær etter dobesøk :)
 
Vi har jo allerede en tråd om vekt :/
Blir mye fokus på noe som ikke alle syntes er like hyggelig..
Kan du ikke legge inn dette inn i den allerede tråden om vekt?
 
Vi har jo allerede en tråd om vekt :/
Blir mye fokus på noe som ikke alle syntes er like hyggelig..
Kan du ikke legge inn dette inn i den allerede tråden om vekt?
Den har jeg faktisk ikke sett! Syntes bare det var så fint når de fleste som svarte i Januargruppen la inn et slikt skjema som jeg har gjort, så man kan se økningen fra uke til uke :) Da er det kanskje lettere for noen å se/forstå at kroppene våre er helt forskjellige enten du har gått opp 3 kilo fram til nå eller 13
 
Startvekt 52kg
6+2 53,3kg
10+0 55,5kg
12+3 56kg
16+1 58kg
17+1 59kg
 
Den har jeg faktisk ikke sett! Syntes bare det var så fint når de fleste som svarte i Januargruppen la inn et slikt skjema som jeg har gjort, så man kan se økningen fra uke til uke :) Da er det kanskje lettere for noen å se/forstå at kroppene våre er helt forskjellige enten du har gått opp 3 kilo fram til nå eller 13

Synes det er så arti å gå inn å se nå som de oppdaterer nedgangen etter fødsel :D

Redigerer du bare ditt eget innlegg underveis?
 
Uke 4: 65 kg
Uke 10: 69 kg
Uke 12: 66.3 kg ( kvalme periode)
Uke 15: 65,8 kg ( fortsatt kvalm)
Uke 17: 66 kg
Uke 21: 65,5 kg

Ikke veid meg de siste to ukene
 
Last edited:
Greit med litt mer oversikt:)

Start: 82
Uke 10: 81
Uke 17: 83
Uke 19: 85
Uke 20: 84

Opp 2kg
 
Last edited:
Uke 3: 51,5 kg
Uke 10: 53,5 kg
Uke 16: 54 kg
Uke 18: 54,5 kg
Uke 19: 55 kg
Uke 21: 56 kg

(+4,5 kg)
 
Last edited:
Startvekt 77,5kg
Uke 14: 78,8kg
Uke 18: 79,9kg

Ikke gått noe opp og ned i begynnelsen, bare vært småuggen så jeg ikke har klart å spise så mye.
 
Last edited:
Synes det er så arti å gå inn å se nå som de oppdaterer nedgangen etter fødsel :D

Redigerer du bare ditt eget innlegg underveis?
Ja sant! Er veldig spent på hvordan det vil gå :D Må ærlig innrømme at jeg sniker på fødselshistorier også (a)

Hvis vi bare går inn å redigerer innlegget blir det vel litt mere ryddig? :D
 
Ja sant! Er veldig spent på hvordan det vil gå :D Må ærlig innrømme at jeg sniker på fødselshistorier også (a)

Hvis vi bare går inn å redigerer innlegget blir det vel litt mere ryddig? :D
Det gjør jeg og! Er også spesielt intr i å lese tråder som handler om dette med å vite når ting er i gang :)
 
Er ikke helt sikker på hva jeg veide i starten, men pleier å ligge mellom 72 og 75. veide meg nå i uke 17 på kvelden med klær på og var da 78 kg. Håper jeg kan vente litt med å bikke over til 80 :p
 
Uke 4: 83
Uke 12: 78
Uke 18:78,5
Uke 19: 80
(Synes det gikk lit vel fort opp siste uka) trur jeg må bli flinkere med kostholdet. Blitt litt mye av det gode siste 2-3 ukene :)
 
Veide meg i dag jeg, selv om jeg ikke bruker å gjøre det i helgene, 1 kg opp på 1,5 uke! :woot: Nå har jeg vært skikkelig flink og kommet meg på trening og spist ok, så har heldigvis ikke noe dårlig samvittighet :D
 
Back
Topp