Vekttap :D

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg veide meg i dag igjen, 15 kilo ned på 4 uker! :D :D Bare 5 kilo til utgangsvekten :D Jeg har gått fra rett over hundre kilo til nede på 80-tallet igjen, fornøøøøyd!!

Alt av vann gikk vekk fort, har nok allerede gått ned 2-3 kilo fett pga amming, MYE mer fysisk aktivitet og lite tid til å spise innimellom ;) Jeg ser nok helt tussete ut der jeg triller vogna rundt og rundt og rundt på plenen vår (akkurat passe humpete ;) ), men tenker at det er jo en slags trening det og!

Hva med dere?

Så bra. Ser alt som trening for tida. Det begrenser seg hva man får til med en liten tass, men vogna er gull altså. Jeg har mistet 10 kg og er ca 3 kg under det jeg startet på for 9 mnd siden. Fornøyd med det. Det jeg ikke er fornøyd med, er at som var så flink til å holde meg unna godsaker før fødselen nå har falt tilbake til gamle synder. *skjerpings*

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har gått ned 13kg på 5uker, og har igjen 1kg igjen til startvekt ;) Men så har jeg 22kg igjen til ønsket vekt ;)
Jeg har ikke vært "flink" etter fødsel.. har fått sånt sykt søtsug og er alt for glad i å bake :/
Har heller ikke blitt så mye trilleturer som jeg hadde sett for meg enda. Greit å ha store muligheter for forbedring da :P

Har gått ned 12!!!kilo på 8 dager og er -2 kilo fra der jeg var når jeg ble gravid;);) suuuperfornøyd med det altså!!!!;);););)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har gått ned 12 kg på to uker og er 4 kg under vekta jeg hadde da jeg ble gravid!! :D Er ikke flink, spiser alt for mye søtsaker og har til nå trillet to korte turer... Men det skal det bli forandring på, jeg må jo bare kutte ut alt det søte, hva er det slags vane å ha?? :S Og trille vil jeg veldig gjerne gjøre mer av :)

Hadde gått ned 8 kg dagen etter fødsel.. gikk opp ca 10-11 kg i sv.skapet.. har ikke veid meg etterpå men kommer rett inn i klærna mine, så er nok rundt der jeg var før jeg ble gravid :)

Oi :-) Er godt å høre. Skal jeg beskymret meg litt mindre. Så heldige dere er :-) Er ikke alle som har det like lett!!!

Hilsen sniker fra februar, som fortsatt driver med vektoppgang, og ikke nedgang :p

Veide meg idag og ser jeg har gått ned 10/11 kg på 6 dager, har ca 10 kg igjen så blir spennende å se hvor "godt" de sitter :P

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har ikke vekt hjemme, så jeg aner ikke hva jeg veier. Antar at det ikke er så langt unna startvekten for jeg kommer inn i de fleste klærne jeg brukte før svangerskapet - det er bare dette slappe mageskinnet som hindrer meg i å passe enkelte bukser :P Har også et veldig søtsug nå, og spiser det jeg kommer over av slikt. Husker det var slik etter forrige fødsel også, og det gikk heldigvis over etter en måned eller to :)

Hadde gått ned 7 av 14 kg seks dager etter fødselen. Har ikke veid meg siden da, men går i de gamle dongribuksene mine iallefall :-)

Sendt fra mobilen.

Hm..jeg har litt motsatt problem jeg da...hehe...jeg vil ikke gå ned for mye:P
Jeg gikk opp 16,5kg under graviditeten, og har siden fødsel 22okt gått ned 8,5 kg. Ønsker kun gå ned 3-4kg mer...

Gått ned 12 kg på 12 dager.. 8 kg igjen. Men har ikke beveget meg noe enda. Har meldt meg opp på mamma-trening 2 dager i uken fra nyttår! :-) En ting er at vekten skal NED, men ting må strammes OPP her!! ;)

Har motsatt problem jeg også. :-p mista alle 12 kg på en uke, og det fortsetter å gå nedover, og jeg er tynn i utgangspunktet:-(

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Gått ned 23 kg til nå, 6 uker etter fødsel og 17 under startvekt! :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gått ned alle 20 kiloa jeg gikk opp i svangerskapet på 11 dager... har mangel på matlyst etter at vi kom hjem.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Eg la ikkje nåkka på meg i svangerskapet... Tok av meg...
Så va på vekta i går og da va det 12 kg mindre enn da eg blei gravid!
Fornøyd me det :)

9 dager siden fødsel nå og har ikke veid meg siden onsdag da det var en uke siden fødsel, men da hadde jeg allerede gått ned 10,3 kg :D

Back
Topp