Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jordmoren sa til meg i uke 32 at de fleste babyer lå på gjennomsnittet på denne tiden og at det er fra rundt uke 32 at noen legger på seg mer eller mindre. Med en over 4 kilo tung storebror regner jeg ikke akkuratt med at det kommer ut noen gjennomsnittsbabyEr det bare jeg som har kembo baby i magen? 2.8kg i uke 35....
Kjenner jeg begynner å bli nervøs for 4-5kg baby.
Regnet med det var fra ultralyd. Har bare vært på oul nå og forrige gang, så sikkert derfor jeg ikke har hørt noen si det.Jeg har det fra ultralyd hvertfall.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja de måler magen, hodet og lårbeinet (tror jeg) på UL og estimerer vekt utfra det.Hei, lurer på er det ut fra symfyse- fundus måla de estimerer vekta, og kan jeg se det selv på kurven. Eller er det ultralyd dere får tallene fra. Har aldri under dette eller forrige svangerskap hørt noen estimert vekta...
Vil jo gjerne vite hvor stor tulla er.... (-:
Ja, rart det der at de fortsatt vokser opp, selv om de ikke følger skjemaer eller gjennomsnitt i bøker eller noe som helst! Skulle tro de ikke kunne lese, babyene altså!Sist ble mi målt til -12% og når hun kom ut noen dager etter siste ul var hun
-32% .
Men dem vokser da opp selv om dem ikke følger skjemaet..![]()