Vektreduksjonstråden vår *oppdatert 15.2*

ORIGINAL: Billo

ORIGINAL: dumidalia

Skriver denne oppdateringen her også, slik at tråden får seg et dytt og alle får sett det [:)]

oppdatering, 17.01.10: De som har veid seg på nytt må oppdatere innen i morgen klokken 17, etter det skal jeg regne sammen hvor mye lettere vi har blitt på to uker! Skriv det i samme innlegg som du har laget allerede. Det er alltid åpent for flere å slenge seg med, bare skriv startvekt (hvis du vil) og oppdater når du har veiedag.

Jeppsann, skal veie meg idag [;)] Menne jeg har ikke fast veie dag, siden vi ikke har vekt selv og jeg tar det hver gang vi er hos svigers [8D] Såhva skal jeg da  skrive opp som veie dag???

Formulerte meg litt dumt der, jeg. Oppdater ditt innlegg når du har veid deg, mente jeg å si. Det er ingen plikt å veie seg hverken daglig eller ukentlig [:)]

ORIGINAL: Billo

Skriver denne oppdateringen her også, slik at tråden får seg et dytt og alle får sett det [:)]

oppdatering, 17.01.10: De som har veid seg på nytt må oppdatere innen i morgen klokken 17, etter det skal jeg regne sammen hvor mye lettere vi har blitt på to uker! Skriv det i samme innlegg som du har laget allerede. Det er alltid åpent for flere å slenge seg med, bare skriv startvekt (hvis du vil) og oppdater når du har veiedag.

Jeppsann, skal veie meg idag [;)] Menne jeg har ikke fast veie dag, siden vi ikke har vekt selv og jeg tar det hver gang vi er hos svigers [8D] Såhva skal jeg da  skrive opp som veie dag???

Formulerte meg litt dumt der, jeg. Oppdater ditt innlegg når du har veid deg, mente jeg å si. Det er ingen plikt å veie seg hverken daglig eller ukentlig [:)]

Hihi okai [;)]

Holder av denne plassen til meg selv. For nå føler jeg det er på tide å begynne å tenke på
vekten og figurer (ikke minst!). Har ikke batterier til vekten, så første mål blir vel å finne det.
Jeg har en drøm om å veie under 60kg, men tror kanskje det blir litt for ambisiøst.

Skal oppdatere tråden når jeg har ordnet vekten, og slenger på et motivasjonsbilde [:)]

Er det lov å slenge seg på nå? Eller er jeg for sein ut?[;)]

oppdatert[:)]

11/1 Jeg skal ned 7 kg
18/1  -1,5 kg[:D]
25/1 -0,5 kg[:)]
1/2  0.0[:@]
8/2  0.0[:@]
15/2 +1.1kg[&:][:(][:@][:'(][:o]
1/3 -0,5 kg 66,7

Jeg begynner i det små. Har ikke selvdisplin nok til å ta helt av[8D]

Startvekt; 80 grufulle kilo[&:][:(]
Mål; 65 kg
Delmål; 70 kg. og stramme opp.

17.01.10; 79 kg[:D]
26.01.10; 79 kg[:'(]
08.02.10; 78 kg[:D]
15.02.10; 78 kg[:'(]     Begynte på 30 ds i dag[;)]
22.03.10; 78 kg[:'(][:'(] Har ikke vært flink med 30 ds. MÅ skjerpe meg.

Strategi; MYE mindre snop og brus, MYE mer vann og frukt og grønt. Og trilleturer, rockering og sykling på trimsykkelen, pluss øvelser på stuegulvet.

Da jeg ble gravid med førstemann var jeg 6 kg tyngre enn den andre gangen jeg ble gravid. La på meg sykt mye det andre svangerskapet. Og det sitter som støpt[&:]
Hadde egentlig plan om å melde meg inn på treningsenteret, men pga husbygginga så er jeg så mye alene med ungene. Er ikke noe barnepass på senteret, og jeg orker ikke å skaffe barnevakt hver gang jeg skal trene. Derfor står dette på vent til etter innflytting.

Oppdatert!
Ble en litt hektisk dag i går, så jeg rakk ikke å gjøre det da..

Dytter opp til veiing i morgen

oppdatert[:)]

Startvekt: Mandag 25. januar 94.8 kg hjemme, kurs tirsdag 26. januar med klær på kvelden 97,5 kg, går etter veiing hjemme mandager.

Mål:
58-59 kg (har i hvert fall et stort ønske om å komme under 60 kg) innen easylife-kurset er ferdig i slutten av juli, altså et halvt år.  

Metode: EasyLife-kurs gjennom treningssenteret. Første ukene på kosterstattere, deretter sakte, men sikkert spise sunt og ofte, og på slutten av kurset 3 hovedmåltider og 2 mellommåltider hver dag. Kurset er et livsstilsendringskurs med fokus på vektnedgang, trening og sunt kosthold, samt mental støtte gjennom kurset.

Oppdateringer underveis: 
25. januar: 94,8 kg 
1. februar: 92 kg (har nå brukt kosterstatter i 5 dager)
8. februar: 89,9 kg (Endelig under 90 kg i hvert fall, selv om det er marginalt[:)][:-]) (har nå brukt
kosterstatter i 12 dager, er skikkelig lei av å ikke spise mat eller noe som helst, men håper jeg skal holde alle 9 ukene)
15. februar: 

oppdatert[:D]

Hmmmm, kanskje man skulle slenge seg på her?
Har egentlig holdt på i ca 2 uker nå, erstattet to måltider daglig med nutrilett-barer
og ellers bare prøvd å begrense godteri-inntaket en del (noe som plutselig ble mye lettere nå når vi er blakke)[:D]

Målet er å gå ned 8 kg, men vi tenker å begynne prøvingen på barn nr 2 om ikke så altfor lenge,
så vi får se hvor lenge jeg kan holde på. Jeg har heller ingen vekt å gå på, men skal prøve å få gjort det
når jeg er hos mamma...

Startvekt: ca 73 kg
Mål: 65 kg
Idealvekt: 62 kg

HERE WE GO...

Hmmmm, kanskje man skulle slenge seg på her?
Har egentlig holdt på i ca 2 uker nå, erstattet to måltider daglig med nutrilett-barer
og ellers bare prøvd å begrense godteri-inntaket en del (noe som plutselig ble mye lettere nå når vi er blakke)[:D]
Trener håndball to ganger i uka og skal bli flinkere til å bruke ergometersykkelen min!

Målet er å gå ned 8 kg, men vi tenker å begynne prøvingen på barn nr 2 om ikke så altfor lenge,
så vi får se hvor lenge jeg kan holde på. Jeg har heller ingen vekt å gå på, men skal prøve å få gjort det
når jeg er hos mamma...

Startvekt: ca 73 kg
Mål: 65 kg
Idealvekt: 62 kg

HERE WE GO...

Oppdatert [:)]

Start vekt 68, Desember 09.

12.01.10: 66 kg
1202.10: 66 kg
12.03.10: 66 kg

MÅL: 60 KG eller mindre.

trening:

-gå tur hver dag,(minimum) 30 min x 1: moderat til høyt temp.
-styrketrening hver andre dag:
*sit ups: 20 x 1
*crunch: 20 x 1
*skrå sit ups: 10 x 1 + 10 x 1
*hofteløft: 20 x 1
*push ups: 10 x 2
*ryggøvelse: 10 x 2

må kjøpe meg manualer, slik at jeg får trent litt andre deler av kroppen også.
så snart isen er borte, så skal jeg løpe ute.

start på løpingen er 15 min annenhver dag i en uke.

Back
Topp