vektreduksjon

2 Keisere

Flørter med forumet
jeg har en sønn på 6 mnd. de første seks ukene gikk jeg raskt ned 11 kilo... men etter det har jeg gått nesten alle sammen opp igjen... [:(] og det selv om jeg spiser sunt og trener hver dag. jeg slet lenge med bekkenløsning og hadde forbud mot å bevege meg i svangerskapet. så nå sier alle at det er musklene mine som kommer tilbake og at fettforbrenninga kommer i gang etter hvert, men tar det SÅ lang tid?? trent i tre måneder nå.. noen som har noen erfaring?? begynner å bli deprimert nå....

Hei og huff!

Det må være skikkelig frustrerende for deg, men jeg syntes ikke du skal stresse med å gå ned i vekt fort. Den sunneste og varige slankoigen er jo den du bruker litt tid på. Skal det gå fort, så legger du fort på deg igjen. Hvis du spiser sunt og er i aktivitet så kommer det seg etterhvert skal du se! Dessuten så vet du helt sikkert at muskler veier mer enn fett, så det er jo ikke rart det går litt tregt når du i tillegg bygger muskler. [;)]

Lykke til![:D]

JEG TROR OGSÅ AT DET ER MUSKLENE SOM ER KOMMET TILBAKE[:)] DU MÅ IKKE BARE SE PÅ VEKTA, MEN PÅ KROPPEN DIN; ER DEN BLITT STØRRE? ER DU BLITT FETERE? HVIS SVARET ER NEI, SÅ ER DET NOK MUSKELMASSEN SOM ER KOMMET TILBAKE[:)] HUSK MUSKLER VEIER MER ENN FETT[8|]

Back
Topp