Vektoppgangen din til nå?

Vi får håpe det ikke er så lenge igjen til vi popper!!! :D
 
Hvordan var de forrige fødslene dine?
De gikk jo i grunnen fint - tok bare laaaang tid... Jeg har dårlige rier, så har måttett få drypp begge gangene for å komme i mål, så har egentlig ikke har så grusomt vondt, bare blitt vedlig sliten. Så er spent på om kroppen min denne gangen "greier seg selv". Alt blir så "teknisk" med drypp med veneflon og ctg registrering hele fødselen og kabel på babyens hode, derfor ønsker jeg meg en fødsel uten ledniger... Men som sagt, jeg tar det jeg får!!!
 
Tredje er en luring,så håper det betyr at du slipper ledninger denne gang;) ikke så kjekt med alt styret rundt drypp,fikk det med andre,men så må jo ungen ut:)
 
uff her har det blitt mer vekt en jeg hadde lyst til :(
hadde ikkje lyst til å gå opp mer enn max15 kg men blir jaggu meg snart 20 kg :(
sliter med bekkenet som har gjort at jeg ikkje har klart å gjøre så mye :p
håper formen kommer seg etter litlå kommer klarer snart ikkje vente mer! er så spent :p
alle sier at det ikkje ser ut som eg har lagt på meg så mye men så legger alt eg på rompa og låra :p
 
uff her har det blitt mer vekt en jeg hadde lyst til :(
hadde ikkje lyst til å gå opp mer enn max15 kg men blir jaggu meg snart 20 kg :(
sliter med bekkenet som har gjort at jeg ikkje har klart å gjøre så mye :p
håper formen kommer seg etter litlå kommer klarer snart ikkje vente mer! er så spent :p
alle sier at det ikkje ser ut som eg har lagt på meg så mye men så legger alt eg på rompa og låra :p
Eg og føler eg har gått mye opp,men det er så du sier folk sier de ikke ser at eg har lagt på meg særlig:) men nå har eg vann i kroppen også,det utgjør jo litt!
 
Eg og føler eg har gått mye opp,men det er så du sier folk sier de ikke ser at eg har lagt på meg særlig:) men nå har eg vann i kroppen også,det utgjør jo litt!

har veldig lite vann :/ er nok spekk hos meg :/ men håper å kunne trene når litla kommer så jeg kan komme tilbake til normalen igjen :)
 
har veldig lite vann :/ er nok spekk hos meg :/ men håper å kunne trene når litla kommer så jeg kan komme tilbake til normalen igjen :)
Gleder meg til å kunne begynne å trene igjen eg òg!!! blir så godt å bevege kroppen fritt uten kul og med et "fast" bekken:) Uansett så er det viktig ikke sammenlikne seg med andre, men ta utgangspunkt i det en har å jobbe med, vi er jo så ulik bygd og noen legger derfor mer på seg enn andre....vi får amme masse og nyte babyperioden, så kommer kroppen etterhvert!!!:D
 
Gleder meg til å kunne begynne å trene igjen eg òg!!! blir så godt å bevege kroppen fritt uten kul og med et "fast" bekken:) Uansett så er det viktig ikke sammenlikne seg med andre, men ta utgangspunkt i det en har å jobbe med, vi er jo så ulik bygd og noen legger derfor mer på seg enn andre....vi får amme masse og nyte babyperioden, så kommer kroppen etterhvert!!!:D

hehe ja :p kommer nok når det går ann å bevege seg igjen :)
 
Back
Topp