Vektoppgang

Ved kontroll i uke 28 hadde jeg gått opp 15 kg (fra 60 til 75 kg, 174 høy). Suuuuulten om dagen, men spiser sunt og normalt mtp anbefalt kcal. Føler meg litt stor og tung.. lagt seg godt på rumpe og lår, samt overarmer, og kulemage :love017

Startvekt ca. 65 kg, er nå ca. 76 kg (27+6). Jeg er sulten men blir veldig fort mett så klarer bare å spise små porsjoner. Samtidig er jeg plaget med halsbrann fra og til men sånn var det sist også så er intet nytt her i gården.

Start 68kg. Veier nå 85kg. 31+4

Startvekten min var 69 kg. Veier nå ca. 75, så har «kun» gått opp 6 kg. Men det er nok pga. at jeg fikk påvist svangerskapsdiabetes og har måttet spise ekstra sunt :happy: Men spiser fortsatt ganske mye, bare mindre kaker og sånt (*savn*):blob3

Tørr nesten ikke skrive :nailbiting: Føler «alle» har gått mindre opp i vekt enn meg! 18 kg opp her i uke 32. Fra 60kg til 78kg.
I feel you! Vi har gått opp akkurat like mye. Jeg har gått fra 68 kg til 86 kg. Er også i uke 32. Føles så mye! Men samtidig så tror jeg ikke jeg kunne gjort så mye annereledes for å unngå det :rolleyes:

6 kg opp, men har vært mye aktiv og sunn, prøvd ikke legge på meg annet enn det som er baby fostervann ,morkake , økt blodvolum osv. Hadde nok veid mer om jeg hadde ødemer men aldri hatt det . La på meg mye mer første svangerskap for da var jeg nokså lat

Har lagt på meg totalt 13 kilo igjennom graviditeten og har klart å holde meg stabilt med vekten siden mars :)

Opp 2,3 kg fra startvekt (gikk ned rundt 3,5 kg i løpet av 1. trimester).
Har dårlig matlyst nå også så får liksom ikke i meg så veldig mye.

Back
Topp