Snartmamma25
Flørter med forumet
Hvor mange kilo har dere lagt på dere?
Korleis føles det nå? Sulten, eller konstant mett?
Korleis føles det nå? Sulten, eller konstant mett?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kjenner ei som gikk opp 50kg i sitt første svangerskap. Jeg gikk selv opp 20kg forrige gang. Går helt fint, normalen er veldig individuellTørr nesten ikke skriveFøler «alle» har gått mindre opp i vekt enn meg! 18 kg opp her i uke 32. Fra 60kg til 78kg.
Jeg er ikke langt bak deg, gått opp fra 62 til 77! Uke 31Tørr nesten ikke skriveFøler «alle» har gått mindre opp i vekt enn meg! 18 kg opp her i uke 32. Fra 60kg til 78kg.
Jeg er heller ikke langt bak! Veide 66 og er nå 80 kg! Er også i uke 32Tørr nesten ikke skriveFøler «alle» har gått mindre opp i vekt enn meg! 18 kg opp her i uke 32. Fra 60kg til 78kg.
I feel you! Vi har gått opp akkurat like mye. Jeg har gått fra 68 kg til 86 kg. Er også i uke 32. Føles så mye! Men samtidig så tror jeg ikke jeg kunne gjort så mye annereledes for å unngå detTørr nesten ikke skriveFøler «alle» har gått mindre opp i vekt enn meg! 18 kg opp her i uke 32. Fra 60kg til 78kg.
Føler med deg! I mitt første svangerskap gikk jeg opp 25kg totaltTørr nesten ikke skriveFøler «alle» har gått mindre opp i vekt enn meg! 18 kg opp her i uke 32. Fra 60kg til 78kg.
Fra 60 til 79 kg her, 32+1Tørr nesten ikke skriveFøler «alle» har gått mindre opp i vekt enn meg! 18 kg opp her i uke 32. Fra 60kg til 78kg.
Ai ai ai…