Vektoppgang

Safir91

Betatt av forumet
Noen som har gått opp i vekt allerede?

Er så konstant sulten :( Gått opp noen kg allerede og tør nesten ikke veie meg i disse dager.

Edit: Burde kanskje inkludere at jeg er 9+4

Gått opp 1.3 kg så langt (er 9+3 i dag), men basert på startvekten og de foregående svangerskapene regner jeg med å gå opp ca 16 kg, så det er helt greit at noen av dem kommer nå :)

Når jeg kommer meg så langt blir jeg nok å ha godt opp ja. Er så himla sulten de siste par dagene!

Jeg tror også jeg har gått opp noen kilo...! Men er på ferie uten tilgang på vekt («dessverre») :p 10+1 i dag!

Hater å veie meg, så det har jeg ikke gjort. Men føler på meg at jeg har gått opp ja. Gikk ikke opp noe i første trimester de forrige svangerskapene, men kiloene kom ja.. og forsvant heldigvis også begge gangene. Spent på tredje gang :wacky:

Har gått opp 2kg allerede, tror jeg er rundt 6/7 uker:hilarious: Tror egentlig det er mest vann, for har ikke spist mer enn jeg gjør til vanlig. Heller litt mindre..ikke så bekymret for vekten under graviditet egentlig, gikk opp over 30kg sist (sv.forgifting) så vet av erfaring at jeg mister de igjen:)

Gått opp en kilo ca og er i uke 7. Er så sulten hele tiden og må spise for å holde kvalmen unna så det blir sikkert fort flere. Gikk opp mye i første trimester forrige gang også pga kvalme og sult, men det roet seg når jeg over i andre trimester og da gikk jeg veldig lite opp i vekt i en lang periode. Håper det blir sånn denne gangen også:)

Gått opp en kilo eller to ja, må spise ofte for å holde kvalmen unna :p

Tror kanskje jeg har gått opp 0,5-1kg elns. Men det kan ha vært en god eller en dårlig dag :hilarious: Pleier å variere med 1-2 kg til vanlig også. Veide meg sist for en uke siden elns :) Er 9+4

Tipper jeg har gått opp et par kilo, buksene føles ihvertfall trangere. Jeg spiser kanskje dobbelt så ofte som jeg pleier for å holde kvalmen i sjakk, så selv om hvert måltid ikke er enormt blir det nok litt mer enn vanlig. Jeg prøver å velge ganske sunn mat, men nå er jeg på ferie så det er ikke like lett hele tiden ;)

Back
Topp