Vektoppgang

Haha :) Det må du ikke være - overvektig fra før, så mer enn nok å ta av
Ja,forstår :) Jeg fikk resultater og har ikke sv.diabetes så som legen sa, hvis jeg spiser variert det går bra :)
 
Uke 22+2. Lagt på meg ca 3-3,5 kg. Varierer fra dag til dag
 
19+4
Gikk ned ti kg og har fått opp igjen 2,5 så langt, så totalt 7,5 ned fra startvekt.
 
22+2 og 4kg opp. Men er veldig overvektig, og burde egentlig gå opp minst mulig.
 
25+3 og ligger på startvekta. Gikk ikke opp noe sist svangerskap, men da hadde jeg tvillinger som tærte på meg. Raste ned 10kg når de var ute. Så er spent på hvordan dette ender.
 
Jeg var på ny svangerskapskontroll i dag, og da hadde jeg bare gått opp 0,5 kg fra sist, det var litt lite synes jeg. 3,5 kg til sammen, og nå er jeg 28 uker på vei. Jeg kanskje litt undervektig i utgangspunktet, men kanskje vekta min øker mer mot slutten av svangerskapet.
 
Regner dere vekt ut ifra før graviditeten? Eller laveste vekt i graviditeten? Slet mye med kvalme og hyperemesis i første trimester, så veide 59 kg på første kontroll i uke 11. Veier nå 68,5 kg. Før graviditeten veide jeg 63 kg.

Så har gått opp 5,5 eller 9,5 kg, alt ettersom hvordan man måler :) er 23+6 i dag.
 
Regner dere vekt ut ifra før graviditeten? Eller laveste vekt i graviditeten? Slet mye med kvalme og hyperemesis i første trimester, så veide 59 kg på første kontroll i uke 11. Veier nå 68,5 kg. Før graviditeten veide jeg 63 kg.

Så har gått opp 5,5 eller 9,5 kg, alt ettersom hvordan man måler :) er 23+6 i dag.
Regner fra startvekt (før graviditeten) :) om noen gjør det på en annen måte, det vet jeg ikke. Jeg har bare gått opp uansett ;)
 
27+5 og opp 9,8kg :p Var normalvektig før graviditet. Har fått ganske stor mage, men skjønner liksom ikke hvor alle de andre kiloene befinner seg :happy090
 
28+0 og opp 7,2 kilo. Vekten har nesten ikke beveget seg siden forrige kontroll i uke 24, men mistenker at det kan være fordi jeg samtidig taper muskelmasse på grunn av lavt aktivitetsnivå.
 
Regner dere vekt ut ifra før graviditeten? Eller laveste vekt i graviditeten? Slet mye med kvalme og hyperemesis i første trimester, så veide 59 kg på første kontroll i uke 11. Veier nå 68,5 kg. Før graviditeten veide jeg 63 kg.

Så har gått opp 5,5 eller 9,5 kg, alt ettersom hvordan man måler :) er 23+6 i dag.
Startvekt før graviditeten ja.
 
Her står det: "Mange er veldig opptatt av hva som er normalt å legge på seg når en er gravid. Det er faktisk ikke så lett å bare gi et tall på det, for det avhenger av flere ting. Og kanskje skal vi ikke henge oss for mye opp i antall kilo?"

Hugs at det meste er normalt, damer! :D:Heartpink
 
Er i uke 25 og gått opp litt over 2kg. Pga av overvekt og svangerskapsdia så trodde jeg det var mye da det er mye stress fra leger angående mat og sukker. Litt beroligende å faktisk se hvor mye dette kan variere fra person til person :nailbiting:
 
Gått ned litt igjen, ikke fullt så sulten lenger og ting virker til å stabilisert seg litt. 26 uker og opp 7
 
28 + 4 og 8 kg opp:arghh:
Det er 4 kg mer en jeg la på meg hele svangerskapet sist jeg var gravid:( Men, en får glede seg over god matlyst, det hadde jeg ikke sist.
 
Back
Topp