Vektoppgang

En tråd i 'September 2019' startet av Trulte_86, 9 Mai 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Iva82 Glad i forumet Himmelbarn

Ja,forstår :) Jeg fikk resultater og har ikke sv.diabetes så som legen sa, hvis jeg spiser variert det går bra :)

• Liker Liker x 1
  2. Mini3 Betatt av forumet Septemberbarna 2019

Uke 22+2. Lagt på meg ca 3-3,5 kg. Varierer fra dag til dag

3. SykkelPike Forelsket i forumet Septemberlykke 2016

25 uker, opp 8

4. BabyG Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Høsthjerter 2017

19+4
    Gikk ned ti kg og har fått opp igjen 2,5 så langt, så totalt 7,5 ned fra startvekt.

5. Catlady Flørter med forumet Septemberbarna 2019

Feilpost

6. Polying Forumet er livet Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Snøfnuggene 2018

22+2 og 4kg opp. Men er veldig overvektig, og burde egentlig gå opp minst mulig.

7. Veroniiika Forelsket i forumet

25+3 og ligger på startvekta. Gikk ikke opp noe sist svangerskap, men da hadde jeg tvillinger som tærte på meg. Raste ned 10kg når de var ute. Så er spent på hvordan dette ender.

8. Lynna19 Flørter med forumet

Jeg var på ny svangerskapskontroll i dag, og da hadde jeg bare gått opp 0,5 kg fra sist, det var litt lite synes jeg. 3,5 kg til sammen, og nå er jeg 28 uker på vei. Jeg kanskje litt undervektig i utgangspunktet, men kanskje vekta min øker mer mot slutten av svangerskapet.

9. Snartmamma25 Flørter med forumet

Uke 26 og 7 kg opp

10. 2019guttemamma Andre møte med forumet

Regner dere vekt ut ifra før graviditeten? Eller laveste vekt i graviditeten? Slet mye med kvalme og hyperemesis i første trimester, så veide 59 kg på første kontroll i uke 11. Veier nå 68,5 kg. Før graviditeten veide jeg 63 kg.

Så har gått opp 5,5 eller 9,5 kg, alt ettersom hvordan man måler :) er 23+6 i dag.

11. Peanut2018 Gift med forumet Septemberbarna 2019

Regner fra startvekt (før graviditeten) :) om noen gjør det på en annen måte, det vet jeg ikke. Jeg har bare gått opp uansett ;)

• Enig Enig x 2
  12. Mom87 Flørter med forumet

26+6 og +7kg
    Ser mye mer ut da,da magen kom tidlig denne gangen

13. Høstbaby19 Flørter med forumet Septemberbarna 2019

26+1, veier det samme nå som ved første svangerskapskontroll :smiley-angelic006

14. Spennendegreier Blir kjent med forumet

27+5 og opp 9,8kg :p Var normalvektig før graviditet. Har fått ganske stor mage, men skjønner liksom ikke hvor alle de andre kiloene befinner seg :happy090

15. Stjerneskuddene Forelsket i forumet Septemberbarna 2019

28+0 og opp 7,2 kilo. Vekten har nesten ikke beveget seg siden forrige kontroll i uke 24, men mistenker at det kan være fordi jeg samtidig taper muskelmasse på grunn av lavt aktivitetsnivå.

16. Polying Forumet er livet Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Snøfnuggene 2018

Startvekt før graviditeten ja.

17. Her står det: "Mange er veldig opptatt av hva som er normalt å legge på seg når en er gravid. Det er faktisk ikke så lett å bare gi et tall på det, for det avhenger av flere ting. Og kanskje skal vi ikke henge oss for mye opp i antall kilo?"

Hugs at det meste er normalt, damer! :D:Heartpink

• Liker Liker x 2
  18. K7583 Betatt av forumet Septemberbarna 2019

Er i uke 25 og gått opp litt over 2kg. Pga av overvekt og svangerskapsdia så trodde jeg det var mye da det er mye stress fra leger angående mat og sukker. Litt beroligende å faktisk se hvor mye dette kan variere fra person til person :nailbiting:

19. racheyrayray Glad i forumet Septemberbarna 2019

Gått ned litt igjen, ikke fullt så sulten lenger og ting virker til å stabilisert seg litt. 26 uker og opp 7

20. Snartmamma25 Flørter med forumet

28 + 4 og 8 kg opp:arghh:
    Det er 4 kg mer en jeg la på meg hele svangerskapet sist jeg var gravid:( Men, en får glede seg over god matlyst, det hadde jeg ikke sist.

Del denne siden