Vektoppgang under sprøytebruk

Rosa på ball

Glad i forumet
Flere som har opplevd å gå litt opp i vekt under sprøytebruk? Siden mandag har jeg gått opp nesten 2 kg.. Antar jo det det pga væske i eggposene, men lurer allikevel på om flere av dere har opplevd dette?[:)]

Heia[:)]
jeg har nok gådd opp nån kg...
er veldig oppblåst i magen, føler meg som en ballong..
men vi skal bli større etterhvert[:)]

1 forsøk: opp 7 - 8 kilo [&:]

2 forsøk: ikke ett gram[:D]

Jeg gikk opp, men det er mye pga null trim. Var veldig aktiv før jeg startet, men hadde bestemt meg for å kun gå turer.. Var(og er) redd for at hvis det ikke skulle gå denne gangen var det min skyld.. Vanskelig å forklare..[:)]

Jeg har gått ned 27 kg fra slutten av oktober 2007, så er veldig opptatt av denne vekten[:)] Men, nå har den forandret seg merkbart bare den siste uka, så derfor jeg lurte[:)]

27kg?? Så utrolig flink du har vært!!!

ORIGINAL: rosa på ball

Jeg har gått ned 27 kg fra slutten av oktober 2007, så er veldig opptatt av denne vekten[:)] Men, nå har den forandret seg merkbart bare den siste uka, så derfor jeg lurte[:)]

Wow, så utrolig bra. [:)]

Førse runde så gikk jeg ikke opp, men med IVF nr 2 så ble det 2 kilo, eh....faktisk jeg gikk de to ned igjen til testdagen, og det som er rart er at jeg ikke har gått opp like mye enda selv om jeg er 18 uker i morgen, har lagt på meg 1,5 kilo hittil i svangerskapet fra utgangspunktet - den siste halvkiloen kom i dag[:)].

Rare greier at jeg var 1/2 kilo tryngre under hormonbehandlingen enn det jeg er nå[&:][8D]

Det kan vel være at det er pga væske i disse eggposene man går opp også - at det rett og slett er væske og ikke fett[:)] At du da gikk ned frem til testdagen synes for meg logisk (hvis væsken er grunnen), i og med at de tapper ut væsken..

Eller er jeg helt på jordet??[:)]

ORIGINAL: rosa på ball

Det kan vel være at det er pga væske i disse eggposene man går opp også - at det rett og slett er væske og ikke fett[:)] At du da gikk ned frem til testdagen synes for meg logisk (hvis væsken er grunnen), i og med at de tapper ut væsken..

Eller er jeg helt på jordet??[:)]

Det stemmer det, men jeg hadde ikke så mange folikler så 2 kilo væske var det nok ikke, det var nok litt fett i tillegg, litt dårligere forbrenning kan jeg tenke meg. Spiste ikke noe mer enn vanlig. Det er vanlig at noen går opp i vekt da de er ferdig med hormonbehandlinger, mens andre kan gå ned. Kroppen reagerer ulikt på kunstie hormoner[:)]

Back
Topp