Vektoppgang på babyen de siste ukene

***Lykkelig***

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hvor mye legger babyene på seg de siste ukene?

Her var lillebror allerede litt over 2500 g nå på torsdag i uke 34+1. Eg ser jo for meg at han blir den kraftpluggen om eg skal gå til termin.
Kjnner det uroer meg litt.. Håper i grunn på tidlig fødsel, men det er jo ingen garanti for det.

Dete andre som har vert på vekstkontroll, hvor mye veide de små, hvilken uke var du i og har de estimert ca vekt til termin?

Er det ikke ca 200 g i uka i snitt? Eller husker jeg feil?

Hvor mye legger babyene på seg de siste ukene?

Her var lillebror allerede litt over 2500 g nå på torsdag i uke 34+1. Eg ser jo for meg at han blir den kraftpluggen om eg skal gå til termin.
Kjnner det uroer meg litt.. Håper i grunn på tidlig fødsel, men det er jo ingen garanti for det.

Dete andre som har vert på vekstkontroll, hvor mye veide de små, hvilken uke var du i og har de estimert ca vekt til termin?
Min var 2400 i 33... Så da får du en fin og røslig dn du å;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Mellom200-250 har jeg hørt.

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Her var jenten ca. 2200 gram i uke 35, men hun er litt liten. Ble henvist til kontroll pga. lite symfysemål... De estimerte ikke hvordan vekten ville være ved termin, men mener normal vektoppgang på slutten er ca. 200 gram pr. uke...

Mener å huske fra sist at det var ca 200g i uka:) og det stemte til meg. Hun skulle være 3800g ved termin, kom 1 1/2 uke før, og var 3530g:)

Tulla her er 2700 nå ca i uke 37 ;)

De legger på seg ca 200g i uka nå på slutten.
I følge bv appen skal baby være 2700g nå i uke 35.

1370678945601.jpg

1370678964574.jpg

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gulle mitt var 2100 da jeg var på vekstkontroll i uke 32 :)

hjelp! min var målt til 2500 i uke 32!! kommer jo til å bli en PLUGG uten like!! (tenker det værste ,håper på det beste :)

Takk for svar :)

Etter mine beregninger vil han være ca 3700 ved termin, men siden han allerede er over gjennomsnittet aå legger han jo godt på seg - så ser for meg at han bli mer enn det ..

Back
Topp