Vektoppgang :o

Mimmi

Andre møte med forumet
Jeg la på meg så masse med barn nr 1, så denne gangen hadde jeg tenkt og passe ekstra på.
Men har allerede lagt på meg 4,5 kg og er bare 10 uker på vei :S

Hvor mye har dere lagt på dere?

Med nr 1 la jeg på meg kun 3 kg , og håper jeg er like heldig denne gangen .
Så langt har vekta gått litt ned så krysser fingrene ,men fortsatt lenge igjen til termin så vi får se ....

Med nr 1 la jeg på meg 35!! Kg. Håper ikke det blir like mye denne gangen også :-/ gått ned 4 kg nå og håper kvalmen snur å at jeg slipper å se så syk ut mer :-/

Tror ikke jeg har lagt på meg så mye ennå. Men den vekten hos legen viste mer enn den jeg har her hjemme, så det kan godt hende jeg har gått opp rundt 1 kg ellerno. Vekten min varierer veldig nemlig. :p

La først på meg 1.5 og deretter tatt av meg 3 igjen.. så nå er jeg -1.5... vet ikke hvor dette ender.. veier 10 kg mindre enn sist svangerskap som utgangspunkt.. Begge tidligere svangerskap la jeg på meg 4 kg totalt... :)

Har gått litt ned foreløbig pga kvalme. Forrige gang sto jeg stille på vekta. Jeg gikk ned i vekt ellers på kroppen, men knøtter vokste heldigvis som han skulle :-)

Jeg la på meg litt over 20 kg med første, hadde en del ødme da. Nå håper jeg at jeg skal klare å kotrolere meg selv litt bedre slik atvjeg ikke går opp så mye..... Så langt går det ikke så bra....

Sist la jeg på meg 30 kg..
Til nå har jeg ikke lagt på meg noenting.. Håper ikke det blir så alt for mange kg denne gangen..
Sliter fortsatt med kiloene fra sist.. :S

La på meg ca.10 kg de to forrige gangene jeg var gravid.
Denne gangen har jeg hatt ekstremt dårlig matlyst og vært konstant kvalm. Så gikk opp med en gang, men har gått ned igjen. Så er omtrent på startvekta ennå. Men kiloene kommer nok etter hvert..

Har ikkje gått opp endå. Gått ned 4-5 kg. Men hadde ein del å ta av så da gjere ikkje nåke:P

Gikk opp 12 kg sist, denne gangen har formen vært så dårlig, så er foreløpig på -1 kg. Regner med det kan bli litt mer ødem denne gangen (sidt fødte på januar og slapp kombinasjonen av sommervarme og gravidmage....) Blir spennende å se!!

Opp 2-3 her.

La på meg 20 de to forrige gangene men gikk ned 15 i løpet av to første ukene etterpå så er nok mye vann også. Men liker det ikke allikevel. Har ikke turt å veie meg nå. Men tipper jeg har gått opp et par tre kilo

Med førstemann gikk jeg ned 8kg
Med andremann la jeg på meg 6-8kg tror jeg
Nå er det ganske standby enda, men er bare 7+5.

Gikk ned 8 kg med førstemann pga hyperemesis og ekstremt mye oppkast.

Ned 6 kg her foreløpig. Regner med kiloene kommer når kvalmen gir seg og matlysten kommer tilbake :-P

La på meg 8 kilo første gangen... 12 kilo andre ... Men da spydde jg myyyyyyye de første mnd men lærte mange å spise med spybøtten mellom beina ;) denne gangen har jeg ikke spydd så mye...men magen er allerede mye større og buksene ekstremt trange over rumpen...så regner med det blir en haug med kilo :/

La på meg 20 kg med første!
15 kg med nr 2 (ble født i uke 34)
Ikke lagt på meg noe enda...

La på meg 16 kg med første men var tilbake til normal vekt etter 9 mnd. Til nå har jeg gått opp 1 kg og det er nok mest pga. Bekkenplagene som resulterer i minimalt med aktivitet i forhold til før.

La på meg 12 med begge, og tok av alt med begge, men la senere på meg en 5 kg igjen da, så har litt mer før graviditet enn de andre gangene :P

Foreløbig har jeg gått ned en kilo, oppkast og lite spising, men det kommer seg.

Back
Topp