Vektoppgang/nedgang

Lykkelig1985

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Etter vi sluttet å gi tillegg er dette miniens vekstutvikling:
3155 g 27 juli
3280 g 28 juli
3380 30 juli
3320 1 aug

Målingen i dag tok jeg på helsestasjonen alene, ville bare se om han fortsatte å legge på seg. Bør jeg være beskymret for at han plutselig har gått ned litt? Kan evt dette ha noe med at jeg hadde høy feber i går? Han virker jo veldig tilfreds etter han har diet. Vi vekker han enda hver 3 time for mat, også om natten. Hva gjør dere her? Lar dere minien bestemme selv? Tenkte å gjøre dette når han hadde gått litt mer opp..

Termin 30 juli, gutten kom 21.07.2013 :)

Lurt å ikke gå over tre timer på natten og dagen. Kanskje oftere for å få opp vekta? Vetla mi gikk lite opp i begynnelsen, noen netter vekket jeg henne etter 2.5 time ca.. Ammet mye på dagen, så ofte hun ville ha..så plutselig har vekten gått veldig bra opp :) Nå lar jeg det ikke gå mer enn tre timer på dagen og ikke mer enn fire timer på natten...Nå er hun flinkere å spise også.. Nå er jo hun 3.5 uke. Helsesøster sa at noen bruker litt tid de første ukene

Her ammer han så mye i løpet av dagen og kvelden at jeg ikke vekker han hver tredje time lenger på natten. Har ikke veid han på en uke men bekymrer meg ikke fordi han var på god vei mot fødselsvekt og spiser godt nå.
Hender dog jeg vekker han før jeg legger meg i håp om å slippe å bli vekket av han igjen etter kort tid..

Vekker litt på dagen for mat, fordi han sover mye. På natten får han mat når han våkner. Vekker ikke da.

Back
Topp