Vektoppgang i svangerskapet?

Therese W

Gift med forumet
Jeg lurer på hvor langt du er på vei og hvordan statusen er på vekta pr. Idag?

Jeg er selv i uke 17(16+4) og har straks gått NED 12 kg. Sliter veldig med kvalme! FORTSATT!

Venter en liten engel i september 2013 <3

18+3 og opp 1,5 kg

21uker,3kg opp og egentlig fornøyd med det..men dere har jo ikke gått opp noe!:)

18 uker, ned 1,5 :) Kan jo nevnes at jeg har 50-60 kg ekstra, så her er MYE å gå på :)

Jeg har også mye ekstra. Veide 103kg når jeg ble gravid( var ikke planlagt). Hadde gått ned først om jeg visste det jeg vet nå. I dag veier jeg 90. Pgr av kvalme. Håper bare baby får næringen den trenger. Ikke mye mat i min verden om dagen.

Venter en liten engel i september 2013 <3

17+1 gått ned fra 84-72 legen min sa at d er ikkje babyen d går utover om eg får i meg for lite, d er kroppen min :/ er ikkje kvalm lenger, men har minimal appetitt å mini mage mål.. merker at eg er mye trøtt å sliten også

18+6 noen minutter til. Gått opp 1, 5 kg

19+3, opp 5 kg. Samme som ved kontroll i uke 15. Håper å være der i allefall 4 uker til.....

Jeg er 19+6(straks 20 uker:) ) og gått opp 4 kg,var ikke så plaget med kvalme,, slapp unna oppkast. Men Pga veldig ille bekkenløsning og migrene er treninga nå begrenset, men er ganske lett fra før,så anbefalt å gå opp 14 kg minst sa legen.men det holder tenker jeg:P Må legge til at jeg elsker min nye kropp,koser meg sånn med magen og sparkene/ bevegelsene til lille frøkena i magen<3<3

Er 20+3, 1,5 kg opp....! Har vært på - 1 kg...så gått opp 2,5 hvis man regner sånn :)

Er 20+3, 1,5 kg opp....! Har vært på - 1 kg...så gått opp 2,5 hvis man regner sånn :)

Er 19+4 nå og har gått opp 4,5 kg. Helt greit siden jeg var normalvektig i utgangspunktet.

Back
Topp