Siljeh91
Forelsket i forumet
Hei. Vi har en liten gutt på snart 2 uker. den siste uken så har han plages med magen. Han skriker ikke noe særlig, men veldig urolig. I natt våknet han kl 01.30, og sovnet ikke ordentlig før 12 på dagen. Var hos kiropraktor i dag, og han var litt stiv i ryggen så han løsnet opp i det og tror at det hjelper. I helgen prøvde vi også ammete, både jeg og han fikk det. I starten hadde det god virkning, han prompa og bæsja masse. Men i går hadde det ikke like god virkning, ga ikke så mye i går heller som de andre dagene for vi ville se om han fikk i seg nok via melka. Ammer fullt. Jeg har også kutta ut alt med melk i, siden han har problemer med magen og han i tillegg fikk utslett i ansiktet. Utslettet har roet seg ned etter jeg sluttet med melk. Nå idag var vi også hos helsesøster igjen for å få noen råd. Hun syntes han hadde gått opp lite, 70 gr siden fredag. Og ville at vi skulle starte å gi litt erstatning en gang om dagen, også kunne vi gi minifom mot luftplager. Kjøpte da nutramigen og ga 20 ml ista, alt kom opp igjen. Han raper aldri omtrent, og lufta sitter godt. Jeg fortsetter med ammete til meg selv, og minifom til han. Men har et håp om at han får i seg nok næring av meg, slitsomt for både han og meg med flaske. Helsesøster ville uansett ikke at han skulle bli for vant med erstatning, for da vil jo melkeproduksjonen min stoppe opp.
Så det jeg lurer på er om noen har noen råd å komme med som vi ikke har prøvd? Noen som har god erfaring med minifom? Trodde ikke 70 gr på litt over 3 dager var så galt.
Så det jeg lurer på er om noen har noen råd å komme med som vi ikke har prøvd? Noen som har god erfaring med minifom? Trodde ikke 70 gr på litt over 3 dager var så galt.