Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har fått en liten babykul på magen og jeg er 7+1 nå : pbettimor skrev:
Jadda26 skrev:
hører det er mange som har fått mage.. jeg er en av de.. sliter med buksene nede i livet.. men hørte andregangs gravide får fortere mage.. kan dette stemme? vet livmoren er noe større enn norm etter ett svangerskap
Tweak skrev:
jeg tør ikke gå på vekta.. for å være ærlig :P har vært så trøtt at noe tur eller aktiviteter har vært utelukket.. og lagd kjappe middager etc.. :sJadda26 skrev:
Som å lese om meg selv...
Magen er på plass og kiloene er på plassFeb&Juliskatt skrev:og jeg regner med å bli like stor denne gangen også :/ + at kollegaer på jobben har begynt å spørre om jeg har lagt på meg
litt kjipt når folk har begynt å bemerke seg det.
Imsa skrev:
Jadda26 skrev:
hører det er mange som har fått mage.. jeg er en av de.. sliter med buksene nede i livet.. men hørte andregangs gravide får fortere mage.. kan dette stemme? vet livmoren er noe større enn norm etter ett svangerskap
I tillegg er jo magemusklene svakere og deler seg raskere enn første gang, og da spretter magen fort ut;)
TuttiFrua skrev:
Magen er på plass og kiloene er på plassFeb&Juliskatt skrev:og jeg regner med å bli like stor denne gangen også :/ + at kollegaer på jobben har begynt å spørre om jeg har lagt på meg
litt kjipt når folk har begynt å bemerke seg det.
Litt veeel frekt å spørre om syns jeg ;)