Vektopp/nedgang

Her er det 4-5  kilo opp siden før gravid!!! Men er heller bekymret for å ikke legge på meg nok da jeg ønsker en del kilo. Alt forsvant fort ved amming forje gang..og merket melken avtok da jeg kom ned i utgangspunktet. Vil ha nok melk denne gamgen og!!! Til info; la jeg på meg over 20 kilo forje gang. SMIL

er 21 uker og har kun gått opp 1 kilo.. pga kvalme ..

første gangen  eg gikk gravid hadde eg lagt på meg 4-5 kilo på samme tidspunkt.

Spurte JM idag og hun sa eg ikkje måtte bekymre meg så lenge eg er frisk og rask ellers, for baby-kiloene kommer mot slutten av svangerskaper uansett

Signerer på denne. Jordmor eller lege ville ikke ta sjangsen på at vekten min skulle få igang vonde følelser, så her har vi ikke veid noe. Men ut ifra kommentarer og slikt fra samboer, familie å venner så er det bare magen min som vokser, mens rompa blir mindre, noe jeg er veldig fornøyd med foreløpig :) 

Er 24+2 i dag og har gått opp 4,8 kg.

ca 7kg ned...

Jeg er 24 uker, og har lagt på meg 6 kg. Har fått veldig stor mage, vises ikke noe andre steder, og lårene har blitt tynnere. Skjønner ikke hvor de 6 kg ligger hen :p

23 uker i dag, og ned 6 kg.
Regner med vekta skyter i været snart! Med storesøster gikk jeg opp 15 kg.

Måtte veie meg forrige uke hos JM.. kjente jeg var litt "småredd" resultatet, følt meg så stor.. men 2,5 kilo opp var det visst - må nok skjerpe meg litt med tanke på hva jeg spiser men tenker sånn egentlig ikke for mye over det..

Sist gikk jeg opp 13 kilo:) Og endte på -3 kilo enn utgangpunktet etter et halvår!!0
 HÅPER på å gjenta det;) og ikke minst Håper ammingen går bra som sist
og hvis jeg i tillegg ikke spiser alt for mye muffins:p Var ikke veeeeldig lurt å etablere en muffinsblogg i permisjonstiden.. Hahahaahhaemoticon

1,1 kg. Sliter med å få i meg mat, men det er på bedringens vei heldigvis :)

Jeg er 25 + 3 og har gått opp vel 11 kg.... ikke særlig oppløftende!! håper å komme meg mer ut på tur og ikke spise så mye på kvelden fremover... fikk en dårlig uvane de fire første månedene da jeg var så utrolig sliten og spiste mye rart sent på kvelden for å styre unna kvalmen...

23 uker her, og gått opp 3 kg :) Veldig fornøyd med det! Forrige svangerskap hadde jeg problemer med å legge på meg, og hadde mye hodepine pga det. Så håper på noen flere kilo denne gang, så jeg slipper hodepinen!! :)
Må dessuten få nevne det... Det er ikke bare antall kilo som bør vurderes... Men er du overvektig, normalvektig eller undervektig er det klart at det er forskjell i hva som er anbefalt å legge på seg.

er over 25 uker nå og har vel iallefall lagt på meg 8 kg, hvis ikke mer

Jeg har gått ned 6kg :-o selv om jeg spiser som en hest vil ikke vekta rikke seg oppover:-P fikk vite at det var helt normalt siden jeg spiser sunnere og oftere:-P

Jeg har gått ned 2 kg. Er i uke 23.
Men nå må det sies at jeg er overvektig fra før..

Hei!

Jeg er i uke 25+3 og har lagt på meg ca 10 kg.. Føler dette er veldig mye i forhold til andre:(
Vet ikke hva som er normalt. hva synes dere? 
Det går ikke an og se at jeg har lagt på meg så skjønner liksom ikke hvor alle kiloene er:P

Uke 27, opp 8 kg. Men det er bare magen og brystene som har vokst, og magen ser (heldigvis) ut til å bare vokse utover, og ikke til siden...:p så er veldig spent på både sluttresultatet og hva som blir igjen når ungen er ute, men til tross for at det har blitt noe søtt hver dag de siste ukene, føler jeg egentlig ikke at jeg har lagt på meg noe særlig ekstra.

Da har kiloene begynnt å komme til meg og. Har gått ned 9 kg i svangerskapet å har nå gått opp igjen 5 kg, så er vel snart tilbake på 93 som jeg var før jeg ble gravid, er 89 nå.. Håper ikkje jeg legger så alt for mye på meg fremover..

Var hos jordmor idag, er 25+4 :) Har gått opp 3 kg totalt så langt :) Veldig fornøyd med det, men må vel skjerpe meg, fordi jeg baker altfor mye søtt om dagen :((

Back
Topp