Vektopp/nedgang

¤ Martini ¤

Gift med forumet
Ja jenter, hvordan ligger dere an på vekta? :)
Hittil har jeg lagt på meg 3 kilo, og er meget happy for at det ikke er mer :P
Med sønnen min hadde jeg gått opp 8 kilo i uke 23, og endte opp med en vektoppgang på 30 kilo - så håper det går den rette veien denne gangen :P
*bank i bordet* !!

Her fokuserer vi ikke på vekt, blir ikke veid hverken hos lege eller jm. Dette på grunn av tidligerer problem med spiseforstyrrelse.

Jeg veier meg hjemme selv, fordi legen min er redd for vann i kroppen og svangerskapsforgiftning. jeg har gått opp ca. 3 kg tror jeg. Veier meg foran hver kontrolltime :)

Gått opp 4 kilo til nå..

Gått opp 3,5 frem til nå =)

Vet ikke helt. Fikk beskjed på ABC hos jordmor at de ikke brydde seg om vekt så lenge jeg lå innenfor deres øvre og nedre grense for hva de kan akseptere :) Så noen kilo i pluss er jeg nok, føler meg TUNG!

Er i uke 24. Har  gått opp 3,5 kg ca. Helt greit synes jeg.

Er 22+3 idag, og har lagt på meg ett kg, ca. Jippi! :)

Gikk ikke opp mye i starten sist gang heller, og totalen endte på 12 kg. Absolutt til å leve med :)

Jeg har gått opp 0,5 kilo, helt greit! Gikk ikke opp noe særlig i den forrige graviditeten heller.

Her har jeg gått opp 9 kg alt i uke 23!!!
Spiser sunt og går hver dag nå,men kjenner at jeg har begynt å få en del vann i kroppen så noe ligger vel der håper jeg!
Håper vekten stagnerer snart og vannet.
Sist hadde jeg sykt mye vann i kroppen og gikk opp 27 kg! 17 av de ble riktignok borte etter 2 uker da :)

Jeg har gått opp 8 kg.. Er 21 uker nå.. Har ikke orka spise hverken søtt eller salt, går lange turer hver dag med bikkja, så hvor de kg kommer fra aner jeg ikke.. hehe

Har gått opp 6 kg, og liker det ikke. Har en del ekstra kilo fra før. Sist gikk jeg opp 6 kg igjennom hele svangerskapet. Har vært veldig fysen på mat i dette svangerskapet, men nå har jeg byttet ut god sakene med sunne fristelser istede :) Så håper jeg det hjelper :) Går tur ca 1-3 timer hver dag med hundene og løper etter 2 åringen i tillegg, så er iallefall i bevegelse.

Jada, har gått opp ca 5 kg og er i uke 21. Sist var det 1 kg ved 19 uker...hmm... Håper det holder seg greit, men regner med å få litt vann i kroppen i løpet av sommeren ja... Sist gikk jeg opp 10 kg totalt, håper å være i nærheten denne gangen også... (det spørs..)

Har gått opp 5 kg, er 23+5 i dag. Gikk opp 21 kg sist, håper jeg slipper så mye denne gangen da de siste fem kg var seige å få bort.. Men merker at alt er mye tyngre nå, så kommer nok noen kilo snikende frem her rundt påske(egg) tider.. Veldig lyst på søtt på kveldstid..

Uke 22 og gått opp 6 kg. . .
Da jeg gikk gravid sist gikk jeg opp 12 kg totalt.
Ser ikke ut til å gå så bra denne gang :p

Ser for meg maassse vann i kroppen i sommervarmen!! :S

Jeg har heldigvis ikke gått opp noe som helst enda:)
Men kiloene kommer vel rasende snart:(
Har blitt mye slankere i ansikt, på armer og bein, så det lille jeg hadde å gå på der, har kommet magen til gode:) Håper ikke jeg går opp så altfor mange kilo..

Jeg har gått opp 7 kg... Og det er kun de to siste mnd. Har ikke spist noe mer, har bakt hj.lagede knekkebrød og spist som før, men har vært en del forkjølet og ikke orket å trene da, så er vel del. nå skal det sies at mine fordeler har blit myyyye større! så de veier litt de å :D

7 kg her også (runder 24 uker i morgen). Har vært litt tungt å se kg "strømme på" på vekta, men hadde time hos jordmor på tirsdag, og hun bare "åj, så flott, superfin vektoppgang og helt innenfor normalen" :D de ordene tok jeg til meg med åpne armer :) Prøver å ikke tenke så mye på vekta, og innser at premien som kommer i juli er verdt alt av plager og kg og vondter og hormoner og +++ man har i løpet av graviditetsperioden :)

er 23 uker og gått opp 5 kg. Mye bedre enn sist så er fornøyd :) Endte et sted mellom +25 og +30 kg sist... grøss!!!

Back
Topp