Vektnedgang

tingeling1990

Glad i forumet
Gikk tilfeldigvis på vekta nå i kveld, bare for å følge litt med. Har gått ned 2 kg på under 1 uke!

I uke 33+5 var jeg 93 kg, uke 35+5 var jeg 92,7 kg og i kveld er jeg 36+3 og 91 kg. Kan nevne å si at startvekt var 71 kg og jeg er 179 cm høy. Forrige graviditet var jeg 30+, stoppet å veie meg når jeg gikk forbi 100 kg :p

Blir litt engstelig. Greit å slippe 30+ denne gangen også men har ikke gjort noe særlig for å gå ned i vekt heller. Har kuttet en del godteri forsåvidt etter sommerferien. Jobber 50% men har siste uken vært hjemme med syk 3 åring. Mye sofa og barnetv. Kaldere vær så kanskje mindre væske i kroppen. Har styra rundt i huset å vasket div tøy og ting men ikke trimmet.

Skulle til jordmor torsdag men grunnet sykt barn måtte jeg flytte til tirsdag. Heldigvis veldig aktiv baby i magen hva hadde dere gjort?
 
Det er helt vanlig å gå ned i vekt eller at vekten stagnerer mot slutten av svangerskapet. Så lenge en kjenner vanlig bevegelse så bekymrer ikke jeg meg. Babyen tar det den trenger uansett :happy::happy:
 
Ikke bekymre deg, total vektoppgang er jo ikke "for lav" og det er ikke noe relatert til baby som har gitt denne vektnedgangen. Kanskje du har mistet litt vann, hvis du har hatt en del av det i kroppen?
Og, man skal alltid veie seg om morgenen etter man har tisset.
 
Back
Topp