vektnedgang.

justair

Gift med forumet
Hvordan står det til med vekta hos dere?
Hvor mye gikk dere opp i løpe a sv.sk. og hvor mye har dere gått ned?
Skal dere gå ned mere?

Her gikk jeg altså opp 20(!!!!!!!) kg !!! iiiiik... etter en uke hadde eg gått ned 8, og til nå har jeg gått ned 14-men vekta har stått stille i 6 uker sikkert^^ Ammer ikke så er vel vanskeligere å gå ned fødselsvekta...
Har en plan om å gå ned 19 til slik at jeg er ved idealvekta mi igjen... gikk opp så mye da jeg ble sammen med samboer... Men skjønner ikke hva jeg gjør galt... har jo i flere uker kuttet ut sukkerbrus(nå har jeg kuttet det ut helt) drikker lite saft, lite godter, 0 potetgull, spiser ikke ris, pasta eller potet, spiser lite men ofte og går 1-2 tuer hver dag hvor jeg går min 1 time mens helst mer, Noen ganger da jeg kan gå alene går jeg i bratt oppoverbakke før jeg går ned igjen... men vekta står stille :(

Heldige du. Jeg la på meg 2 kilo, men hadde en del å bære på fra før da.. Det er ingen garanti for vektnedgang når man ammer, jeg står helt stille... Nå er jeg ikke superflink med maten, det blir litt for mye kos, men likevel.. Jeg veier ca 4 kg mindre enn siste veiing i svangerskapet nå....

La på meg ca 10 kg raste ned 6 kg etterpå. Var ei stund beskymra for at det skulle fortsette å rase nedover. Har ikkje så mykje å ta av, så det hadde ikkje vore noko særlig, men virker som det har stabilisert seg no heldigvis :)

Jeg gikk opp 8-10 kg og raste ned alt sammen første uka. Jeg fikk brystbetennelse med 41 i feber , så var litt vanskelig å få i seg mat. Også fikk jeg rift grad 3b, så jeg var ganske dårlig i starten. Når jeg veide meg for ei stund sida hadde jeg gått ned 2 kg til.. Jeg er ganske lita.. 152 høy og har alltid ligget på rundt 50 kg. Der ligger jeg nå også.

Jeg gikk opp 8-10 kg og raste ned alt sammen første uka. Jeg fikk brystbetennelse med 41 i feber , så var litt vanskelig å få i seg mat. Også fikk jeg rift grad 3b, så jeg var ganske dårlig i starten. Når jeg veide meg for ei stund sida hadde jeg gått ned 2 kg til.. Jeg er ganske lita.. 152 høy og har alltid ligget på rundt 50 kg. Der ligger jeg nå også.

hoho, enda fler som er lita:D jeg er til og med enda mindre en deg, 1,50 :O :O :O hehe... men veier MYE mer en deg... da jeg ble sammen me gubben veide jeg 47(litt for lite syns han), men etter to år hadde jeg lagt på meg 17 kg :( Å skulle slanke meg/gå ned i vekt men så ble jeg gravid. Å da slet jeg sånn med kvalme og oppkast at jeg måtte småspise hele tiden for å ikke bli dårli, så snart jeg spiste litt for mye kom det i full fart i retur(slik er det faktisk enda), så gikk da opp de fa.. 20 kiloene å sliter med de resterende 6 av fødselsvekta-men vil gjerne komme ned til 50 igjen, dvs har 19 kg å gå ned... å det er IKKE treningssenter her som hadde gjort det lettere(før jeg flyttet hit trente jeg på senter og elsket det)... huff :(

Jeg gikk opp 14 kg, 8 er borte.
Ammer, men det er vanskelig å gå ned! Blir så sulten av amming, og merker det på melkeproduksjon om jeg spiser lite.

Slutta å røyke ei stund før jeg ble gravid, og la på meg 4kg da...

Så jeg skal ned 8kg før jeg er fornøyd:)

Altså bare meg som gikk opp MYE :( huff... håper det ikke blir slik ve neste graviditet-da SKAL jeg være obs på alt jeg spiser og prøve å holde meg i form...

Altså bare meg som gikk opp MYE :( huff... håper det ikke blir slik ve neste graviditet-da SKAL jeg være obs på alt jeg spiser og prøve å holde meg i form...
Med storebror gikk jeg opp 20kg. Så var mer bevisst denne gang.

Gikk opp 11 og ned 16. Begge ganger ;) å være gravid, er super slankekur for meg :p

Gjekk opp 15, har gått ned 16 til tross for store sjokolademengder dagleg;)
Har ein stor gut som veit å forsyne seg av mammaen sin:)
Skal gifte meg neste sommar og har tenkt å gå ned fire kg til og ikkje minst STAMME OPP, for sjølv om vekta er lav nok, så er det mykje slapp hud her og der;)

så heldig dere er da :( Strever virkeli me vekta!! Gjør jo alt rett men den står bomm stille :(

Back
Topp