Vektnedgang?

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Da har jeg vært en tur hos legen på svangerskapskontroll..
Han var ganske bekymret, for jeg har plutselig gått NED i vekt, og jeg veier nå det samme som da jeg ble gravid!
Ganske uvant situasjon siden jeg la på meg 30 kg med førstemann og 14 kg med nr. 2.. Legen ante ikke hvorfor, så jeg må veies ofte for å følge med..
Noen som opplever/har opplevd det samme??

Jeg også fikk meg en overraskelse på vekta i dag, hadde gått ned to kg fra i går, så er bare to kg unna startvekta..
Sist jeg var gravid hadde jeg lagt på meg 10 kg på dette tidspunktet, gikk opp nærmere 30 kg til sammen... så hadde ikke regnet med å ikke gå opp så lite til nå!
Rart at vekta også svinger så mye!
Sa legen noe om det i det hele annet enn at du må følges opp?

Maanestråle skrev:
Jeg også fikk meg en overraskelse på vekta i dag, hadde gått ned to kg fra i går, så er bare to kg unna startvekta..
Sist jeg var gravid hadde jeg lagt på meg 10 kg på dette tidspunktet, gikk opp nærmere 30 kg til sammen... så hadde ikke regnet med å ikke gå opp så lite til nå!

Nei, legen sa ikke stort mer...han var veldig usikker..
Skal til jordmor om 3 uker, så skal høre med henne om vekten ikke snur.. Regner med hun har litt mer peiling enn en allmennlege...

Heldige dere da (så lenge det ikke er noe galt)
Her går alt bare opp opp opp
BLÆ

RonjaR skrev:

Maanestråle skrev:

Nei, legen sa ikke stort mer...han var veldig usikker..
Skal til jordmor om 3 uker, så skal høre med henne om vekten ikke snur.. Regner med hun har litt mer peiling enn en allmennlege...

Må få høre hva jordmor sier, hadde plutselig gått enda mer ned selv i dag... Spiser jo godt, så er litt rart, også med tanke på at sist jeg var gravid så jeg ut som ei dundre på samme tid... emoticon

Back
Topp